0 800 307 555
0 800 307 555

Volkswagen хоче вкласти в заводи в Бразилії 3,4 млрд євро

231
“Бразилія – наріжний камінь нашої “Стратегії-2018”, – заявив генеральний директор VW Мартін Вінтеркорн напередодні відкриття автосалону в Сан-Паулу, передає Bloomberg. Мета стратегії – вийти до 2018 р. на перше місце у виробництві автомобілів в світі.
Інвестиційний план, розроблений до 2016 р., передбачає глибоку модернізацію і стандартизацію місцевих заводів. Зокрема, VW встановить обладнання, яке дозволить виробляти моделі на платформі MQB, наприклад VW Golf. З демографічної точки зору, Бразилія – відносно молода країна, і невеликі маневрові моделі будуть користуватися попитом, вважає директор з виробництва VW Майкл Махт.
Близько 126 млн євро піде на збільшення потужностей з випуску комплектуючих. Зокрема, в Бразилії будуть виготовляти 4,8 тис. двигунів на добу замість нинішніх 3,8 тис.
Volkswagen збільшує свою присутність в Бразилії, щоб захиститися від падіння попиту в Європі. За даними дослідницької компанії IHS Automotive, попит на автомобілі в Європі в цьому році впаде до мінімальних рівнів за останні 19 років. А в Латинській Америці прогнозується зростання на 8,6% до 3,28 млн машин. Зараз Бразилія є третім за важливістю ринком збуту для VW: у 2011 р. там було продано 705 тис. автомобілів. До кінця 2014 р. обсяг продажів, за прогнозами компанії, перевищить 1 млн машин.
На думку генерального директора Volkswagen в Бразилії Томаса Шмола, наступного року темпи зростання продажів можуть сповільнитися: мине термін дії податкових пільг для покупців. Крідуже украй зацікавлені в бразильському ринку і поспішають зайняти на ньому міцні позиції.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас