0 800 307 555
0 800 307 555

РФ буде закуповувати для влади українсько-російський Ан-148

690
Українсько-російський Ан-148 буде закуповуватися для органів влади Росії.
Як повідомили в прес-службі Кремля, про це керівник Адміністрації президента Росії Сергій Іванов повідомив напередодні журналістам в Ульяновській області після закінчення наради “Про формування консолідованого замовлення на цивільні і транспортні літаки вітчизняного виробництва на період до 2020 року”.
“Говорилося про велике держзамовлення на інші літаки, такі як “Ту-204СМ” , “Ту-214”, “Ан-148”, “Сухий Суперджет”, які теж потрібні всім не тільки силовим структурам, але і державним структурам. І такі замовлення, звичайно, послужать серйозною підмогою для виходу на серійне виробництво всіх цих нових російських літаків”, – сказав С.Іванов.
У свою чергу, міністр промисловості і торгівлі Росії Денис Мантуров повідомив, що російською промисловістю освоєно випуск цілої низки сучасних повітряних суден, в першу чергу “Сухий Суперджет”, “Ан-148”, “Іл-96”, “Ту- 204СМ” і низка інших модифікацій.
“Розрахунки показують, що економія у вартості володіння, наприклад, між “Ан-148” і “Ту-134”, або “Ту-204” і “Ту-154” становить приблизно від 20 до 30 млн рублів на рік. (Від 660 до 1 млн. дол)”, – сказав Д.Мантуров.
При цьому він зазначив, що в силу своєї моральної та фізичної зношеності, низької паливної ефективності старі літаки потребують значних коштів на експлуатацію, обслуговування і подальший ремонт.
“Зараз основне завдання для підприємств ОАК і в цілому галузі – це забезпечення серійності і освоєних уже моделей, і тих, які зараз запускаються в серію. Це повинно привести, в першу чергу, до зниження витрат і до збільшення продуктивності праці на підприємствах”, – сказав міністр.
Як повідомлялося, 10 вересня заступник міністра промисловості і торгівлі Російської Федерації Юрій Слюсар повідомив, що Україна і Росія вивчають можливість будівництва в Воронежі нової технологічної лінії для виробництва Ан-148.
Ан-148 – регіональний близькомагістральний літак, розрахований на комфортне перевезення 68 пасажирів. Дальність польоту становить 3,5 тис. км, крейсерська швидкість – 800-870 км/год.
Особливістю цього типу повітряних суден є високе розташування двигунів, що дозволяє літаку здійснювати зльоти і посадки навіть на аеродромах з низькою якістю покриття. Сучасне бортове обладнання робить можливою посадку машини в складних метеорологічних і нічних умовах. Літак спроектований київським АНТК ім. Антонова, в програмі виробництва задіяні завод “Авіант” в Україні і “Воронезьке акціонерне літакобудівне товариство” в Росії.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас