Microsoft запускає своє власне агентство новин — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Microsoft запускає своє власне агентство новин

359
Найбільша у світі софтверна компанія Microsoft вирішила увійти в новинний бізнес і скласти конкуренцію інформаційним гігантам Reuters, Associated Press і NBC. Генеруванням власного контенту компанія сподівається підвищити успішність свого сайту MSN і операційної системи Windows 8.
«Ми інвестуємо багато мільйонів доларів, щоб створити новинний підрозділ пристойного розміру. Він буде називатися MSN News», – повідомив генеральний менеджер MSN Боб Вісс.
Процес виробництва новин стане частиною оновленого інтернет-порталу MSN. Microsoft збирається запустити його одночасно з випуском операційної системи Windows 8, наміченим на 26 жовтня. До цього моменту компанія вирішила не розголошувати деталі інвестиційного проекту.
В інформаційному бізнесі Microsoft не новачок. У 1996 р. софтверна корпорація в партнерстві з американською телевізійною мережею NBC утворила новинний сайт MSNBC.com. Однак три місяці тому Microsoft вийшла зі спільного проекту, який проіснував 16 років, продавши партнерові свою 50%-ву частку.
На момент розриву MSNBC.com був досить популярний, залучаючи 50 млн. унікальних відвідувачів за місяць. Microsoft отримав за свої 50% акцій $300 млн., після чого MSNBC.com став переправляти відвідувачів на сайт NBCNews.com.
За словами пана Вісса, новий новинний підрозділ буде «приблизно такого ж розміру», яким був MSNBC.com, проте відмовився уточнити суму інвестицій та кількість найнятих журналістів.
Замість цього Боб Вісс похвалився успішністю MSN.com. Флагманський сайт Microsoft працює на 48 ринках та 27 мовами. Його діяльність прибуткова – всі витрати покриваються надходженнями від продажу реклами. За місяць MSN.com залучає близько 480 млн. унікальних користувачів зі всього світу, в тому числі 123 млн. американців. Microsoft в черговий раз переробила дизайн сайту для нової операційної системи Windows 8, яка вперше буде адаптована під сенсорні екрани.
Інтернет-бізнес Microsoft багато експертів вважали невдалим починанням. За останні шість років компанія влила в розвиток онлайнових сервісів $16 млрд., однак так і не змогла скласти гідну конкуренцію компанії Google, яка домінує на ринку. Втім, аналітики вважають, що у новинного підрозділу, інтегрованого в MSN.com, не виникне труднощів з виходом на самоокупність завдяки споконвічно наявній у сайту 460-мільйонної аудиторії.
Невдачі корпорації Microsoft у розвитку інтернет-бізнесу стали причиною того, що днями вона скотилася на третє місце в списку найбільших технологічних компаній світу. Акції Google піднялися на 1% до $762 за штуку, підвищивши ринкову вартість пошукового гіганта до $250 млрд. У цей же час котирування Microsoft знизилися на 1% до $29,5 за штуку, здешевивши компанію до $247 млрд. Причиною рокіровки двох компаній був розвиток інтернет-сервісів, які позбавили користувачів необхідності купувати у Microsoft програмне забезпечення для встановлення на комп’ютери.
Перше місце в списку найдорожчих технологічних компаній світу міцно утримує Apple, яка в 2010 р. обігнала Microsoft в рейтингу, і відтоді підвищила свою ринкову вартість до $618 млрд. Зліт акціям компанії Apple забезпечили продажі iPhones і iPads – пристроїв, які знизили залежність користувачів від персональних комп’ютерів і тим самим побічно вплинули на бізнес Microsoft.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас