"Київстар" підвищує тарифи — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Київстар" підвищує тарифи

2892
Найбільший в Україні оператор мобільного зв'язку "Київстар" з 17 серпня підвищує вартість дзвінків на номери інших операторів на 26-50% до 1,2 грн/хвилина в 11 тарифних планах для корпоративних абонентів, йдеться в офіційному повідомленні компанії в газеті "Голос України".
Підвищення торкнеться тарифів "Бізнес 80", "Бізнес 120", "Бізнес 40", "Бізнес 60 Новий", "Бізнес 80 Новий", "Бізнес 120 Новий", "Бізнес 10", "Бізнес 50", "Бізнес 100", "Новий бізнес 150" і "Бізнес 20". Раніше в цих тарифах вартість вихідних дзвінків на мобільні і фіксовані номери становила від 60 коп./хв. до 95 коп./хв. в залежності від тарифного плану.
Також з сьогоднішнього дня підвищується плата за з'єднання для 8 предоплатних тарифних планів ("Єдина ціна", "Багато слів", "Мій регіон", "З нами краще", "Найкращий", "SMS і розмови", "Стандарт", "Довгі розмови") - з 0,25 грн до 0,39 грн. А з 15 серпня змінюються умови тарифного плану "Весняний" - вартість хвилини розмови в мережі "Київстар" зросте з 0,2 грн до 0,5 грн, в мережах інших операторів - з 0,7 до 1,25 грн.
В "Київстарі" пояснюють, що рішення обґрунтоване ситуацією на ринку і ніяк не пов'язане з вимогою Антимонопольного комітету знизити тарифи (див. "Комерсант" від 14 червня). Нагадаємо, щоб виконати цю вимогу, "Київстар" вирішив зменшити вартість послуг у тарифному плані "Класичний". Вартість внутрішньомережевих дзвінків для абонентів "Класичного" зменшилася з 0,15 грн/хв. до 0,1 грн/хв., SMS-повідомлень - з 0,5 до 0,35 грн, MMS - з 1 до 0,75 грн, інтернет-доступу - з 6 до 5 грн/Мб. (див. "Комерсант" від 5 липня). Однак перший заступник голови комітету Рафаель Кузьмін заявив, що дії оператора "схожі на формальну відписку", і пригрозив "Київстару" штрафом в розмірі до 10% річної виручки.
Підвищенням тарифів в такій ситуації "Київстар" провокує АМКУ на відповідні дії, вважає аналітик Netton CG Роман Химич. "Втім, у оператора немає іншого виходу - у її материнської компанії Vimpelcom в останньому кварталі впала рентабельність, вона була змушена піти з декількох ринків, таких як В'єтнам і Кампучія, в які вже інвестувала значні кредитні кошти", - відзначає пан Химич. За його словами, "Київстар" - єдина бізнес-одиниця групи Vimpelcom, фінпоказники якої залишаються на високому рівні. "Тому витрати на інших ринках компенсуються саме за рахунок "Київстару", який змушений для цього піднімати тарифи", - резюмує він.
Підвищення тарифів для корпоративних абонентів навряд чи відразу позначиться на кількості абонентів оператора, вважає заступник директора дослідницької компанії GfK Ukraine Гліб Вишлінський. "Ці пакети використовують в основному великі компанії, для яких зміна оператора - тривалий і продуманий процес", - зазначає він. Втім, з іншого боку, такі компанії більш відповідально підходять до контролю за витратами, тому не помітити подорожчання, на відміну від приватних абонентів, не зможуть, додає пан Вишлінський.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас