0 800 307 555
0 800 307 555

Facebook витратила рекордні 960 тис. доларів на лобіювання своїх інтересів

571
Рекордні 960 тис. доларів склали витрати соцмережі Facebook у другому кварталі на лобіювання своїх інтересів в Конгресі США, свідчать документи на сайті Палати представників Конгресу.
Сума стала рекордною для Facebook, витраченою на лобіювання за один квартал, пише All Things Digital. Соцмережа виділила на лобіювання у другому кварталі вдвічі більше, ніж найбільша технологічна компанія світу Apple, яка витратила лише 470 тис. доларів. Apple скоротила витрати на лобіювання приблизно на 40% відносно другого кварталу 2011 року.
Серед питань, з яких Facebook просувала свої інтереси, був захист приватності даних користувачів, зокрема, неповнолітніх, інформаційна безпека і захист користувачів від роботодавців, що вимагають надавати доступ до облікових записів.
Представники соцмережі також обговорювали з конгресменами питання онлайн-реклами, енергоефективної роботи соцмереж, захисту інтелектуальної власності, роботи на ринку після IPO і низку інших проблем інтернет-індустрії, передає РИА Новости.
Facebook істотно збільшила витрати на лобіювання - нагадаємо, що за підсумками всього 2011 року компанія витратила на ці цілі 1,35 млн. доларів.
Проте витрати Facebook виявилися приблизно в чотири рази меншими, ніж витратила на лобіювання у другому кварталі компанія Google. Інтернет-гігант витратив на ці цілі за другий квартал 3,92 млн. доларів, збільшивши витрати на 90%, порівняно з аналогічним періодом минулого року.
До числа інших американських IT-компаній, що лідирують за витратами на лобіювання, входять Hewlett-Packard (2,12 млн. доларів), Microsoft (2 млн. доларів за другий квартал), Oracle (1,47 млн. доларів) і IBM (1 млн. доларів).
За матеріалами:
Фокус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас