1192
Українці все частіше здійснюють покупки через інтернет
Компанія Google оголосила результати дослідження, яке дає уявлення про поведінку користувачів при пошуку, виборі та купівлі товарів різних категорій, а також того, з якою метою українські користувачі найчастіше використовують Інтернет.
На сьогоднішній день офлайн-покупки, як і раніше, домінують над покупками онлайн, але частка останніх продовжує зростати.
Серед каналів онлайн-пошуку лідирує стаціонарний Інтернет (88% користувачів), але як показує дослідження, частка пошуку з використанням мобільних пристроїв стрімко зростає - 23% користувачів перед покупкою товарів шукають інформацію за допомогою своїх мобільних телефонів, смартфонів або планшетів.
Всі категорії товарів активно продаються через Інтернет. До трійки лідерів входять такі категорії як роздрібна торгівля, споживчі та косметичні товари, технології. Серед найпопулярніших онлайн-покупок - одяг та аксесуари, дрібна побутова техніка та мобільні телефони. Стрімко зростає частка онлайн-купівлі авіаквитків і бронювання готелів.
За матеріалами: Сьогодні
Поділитися новиною
Також за темою
Google представила нову модель ШІ для генерації зображень
Porsche змінила свої плани щодо електромобілів — деталі
ТОП-4 звички водіїв, які суттєво збільшують витрату палива
Німецька компанія представила гуманоїдного робота зі «спритними руками»
Blue Origin представила модернізовану ракету New Glenn для польотів на Місяць
Як підготувати автомобіль до зими — ключові правила
