Перший поїзд Skoda "Донецьк-Харків" відправився за маршрутом, не дочекавшись пасажирів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Перший поїзд Skoda "Донецьк-Харків" відправився за маршрутом, не дочекавшись пасажирів

12903
Вчора, 27 травня, відбувся перший, пробний запуск поїзда Skoda за маршрутом "Донецьк-Харків". Несподівано для пасажирів, які купили квитки на цей поїзд, він відправився з донецького залізничного вокзалу не за встановленим розкладом о 20 годині 14 хвилин, а майже на годину раніше, о 19 годині 20 хвилин. Про це "Новости Донбасса" повідомив один з пасажирів пробного рейсу.
Майже за годину до відправлення поїзда диспетчер залізничного вокзалу повідомила, що розклад відправлення поїзда змінено і відбудеться о 19:20. В результаті встигнути до відправлення поїзда змогли тільки ті пасажири, які прибули на вокзал за годину до часу його відправлення, зазначеного на квитках. Так, в одному з вагонів їхало всього п'ять пасажирів.
Нагадаємо, продаж квитків на міжрегіональні електропоїзди Skoda категорії Інтерсіті, які будуть курсувати на напрямках Донецьк - Харків почався 17 травня.
Як вважають в Мінінфраструктури, вартість проїзду в вагонах 2 класу електропоїзда Skoda на більшості напрямів значно нижча, ніж автотранспортом.
На маршруті Донецьк - Харків (318 км) вартість проїзду у вагоні 1 класу складе 137,88 грн., 2 класу - 78,42 грн., тоді як за місце в автобусі пасажири платять 80-160 грн.
Електропоїзди Skoda повинні курсувати за експериментальним графіком руху до 1 вересня, після чого час перебування потягів в дорозі буде скорочено ще на 15-30 хв.
Загальна кількість місць в електропоїзді Skoda в шестивагонній комплектації - 607, з яких 1-го класу - 46, 2-го класу - 561, є буфет.
Розклад поїздів Skoda, що курсують між Донецьком і Харковом (дійсний до 1 вересня 2012 року):
Харків - Донецьк 6:25 10:18
Донецьк - Харків 20:14 23:59
Двоповерховий міжрегіональний електропоїзд подвійного живлення серії EJ 675, виробництва "ŠKODA VAGONKA as" призначений для швидкісних перевезень пасажирів у вагонах підвищеної комфортності з максимальною експлуатаційною швидкістю до 160 км/год на залізницях України з шириною колії 1520 мм на електрифікованих ділянках колії з постійним струмом напругою 3000 В і змінним струмом напругою 25000 В, частотою 50 Гц.
Вагони електропоїздів оснащені автоматичними зовнішніми дверима, обладнані системою вентиляції і кондиціонування повітря з функцією: охолодження повітря в літній період і обігріву в зимовий період.
Сидіння у відділеннях для пасажирів 1-го класу розташовані за схемою 2 + 1, у 2-го класу 2 + 2 навпроти одне одного, повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас