0 800 307 555
0 800 307 555

Сбербанк обігнав МТС у світовому рейтингу найдорожчих брендів

970
У топ-100 найдорожчих брендів світу увійшли дві російські компанії - Сбербанк і МТС, про це свідчить статистика агентства Millward Brown Optimor.
Сбербанк є найдорожчим російським брендом, його вартість становить понад 10,6 мільярда доларів. Це на 25 відсотків більше, ніж за даними рейтингу за 2011 рік. У світовому списку брендів Сбербанк знаходиться на 74 місці. У минулому році вартість бренду Сбербанку становила понад 8,5 мільярда доларів, з цією цифрою бренд перебував на 99 місці рейтингу.
Вартість бренду МТС зменшилася, в порівнянні з 2011 роком. Вона склала понад 9,5 мільярда доларів. Це на 12 відсотків менше, ніж у минулому році. Зараз бренд знаходиться на 85 місці, в той час як в 2011 він був на 80-му. В тому році вартість бренду МТС становила понад 10,8 мільярда доларів.
МТС знаходиться в рейтингу Millward Brown з 2008 року, компанія щорічно збільшувала вартість бренду. У 2012 році вона знизилася вперше за час присутності бренду в списку. Сбербанк знаходиться в рейтингу з 2011 року. Причиною зниження рейтингу бренду МТС представники компанії називають "об'єктивні ринкові чинники", не пов'язані з розвитком бренду, повідомляє "Коммерсантъ". При цьому фінансові показники МТС за минулий рік знизилися.
На першому місці рейтингу, як і раніше, залишилася компанія Apple. Вартість її бренду склала більше 182,9 мільярда доларів, що на 19 відсотків більше, ніж у 2011 році. На другому місці рейтингу - компанія IBM із вартістю бренду 115,9 мільярда доларів. Зростання вартості бренду IBM склало 15 відсотків, що дозволило компанії піднятися на один пункт у рейтингу. Вартість бренду Google, навпаки, скоротилася на 3 відсотки - компанія опинилася на третьому місці з показником 107,8 мільярда доларів.
При складанні рейтингу агентство Millward Brown Optimor ґрунтується на вартості компанії-власника бренду. Вона множиться на внесок бренду у фінансові результати в відсотковому показнику. Цей показник розраховується за спеціальною методикою, за якою обробляються результати досліджень мережі Millward Brown по всьому світу. У Росії компанію Millward Brown представляє агентство ARMI-Marketing.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас