Попит на продукцію BMW досяг максимуму за всю історію компанії — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Попит на продукцію BMW досяг максимуму за всю історію компанії

686
Попит на продукцію німецького автоконцерну Bayerische Motoren Werke AG (BMW) в I кварталі 2012 р. досяг максимуму за всю історію компанії - в перші 3 місяці цього року продажі збільшилися на 11% - до 425,5 тис. транспортних засобів. Основний внесок зробив Азіатський регіон, який став для німецького автовиробника головним ринком збуту, передає РБК-Україна.
Більша частина припала на Китай - понад 80 тис., де і найбільша динаміка - плюс 36,8%. Слідом ідуть США - американці купили 75,8 тис. автомобілів. Сама Німеччина на третьому місці.
При цьому найвдалішим місяцем став березень - за перший весняний місяць було продано 185,7 тис. Директор BMW з продажу Ян Робертсон пояснив успіх оновленим модельним рядом. Він сподівається, що ця динаміка збережеться і надалі. За підсумками 2012 р. компанія очікує отримати рекордний доподатковий прибуток і прогнозує подальше зростання бізнесу в 2013 р. У 2012 р. концерн має намір продовжити політику глобалізації бізнесу та розширити виробничі потужності в КНР, Індії та ПАР.
Наприкінці березня BMW повідомив про відкликання партії з 1 млн 300 тис. машин через виявлений дефект акумулятора, який, на думку фахівців компанії, міг призвести до проблем при їзді і загоряння двигуна.
У компанії очікують, що до 2016 р. (в 2016 р. BMW відзначатиме ювілей - 100 років з моменту заснування) річні продажі автоконцерну "переступлять" позначку в 2 млн примірників, включаючи продажі брендів Mini і Rolls-Royce. Це на 4 роки раніше запланованого терміну (2020 р.).
Продажі автомобілів марок BMW, MINI і Rolls-Royce в 2011 р. зросли на 14,2% - до 1,67 млн штук. В минулому році BMW захопила лідерство на ринку автомобілів класу "люкс" США, потіснивши бренд Toyota Lexus і Daimler від Mercedes-Benz. Продажі BMW в США за минулий рік підвищилися майже на 15%, і глава компанії Норберт Райтхофер висловив великий оптимізм з приводу перспектив зростання американського ринку.
"Ми починаємо 2012 рік з дуже хорошим пакетом замовлень і дуже молодим модельним рядом... це має дати поштовх", - сказав Райтхофер в інтерв'ю The Wall Street Journal.
За його словами, зростання продажів прискориться в другому півріччі за рахунок виходу на ринок нового покоління "третьої" моделі BMW, на яку припадає третина продажів компанії.
Bayerische Motoren Werke AG - один з найстаріших європейських автовиробників, компанія була заснована в 1916 р. BMW оперує трьома відомими брендами автомобілів преміального сегменту - BMW, Mini, Rolls-Royce Motor Cars. Чистий прибуток BMW за 2011 р. зріс на 51,2% і склав 4,881 млрд євро проти 3,227 млрд євро роком раніше.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас