6819
Три авіакомпанії не хочуть ставити на Ан-158 двигуни Мотор Січ
"АероСвіт", "Донбасаеро" і "Дніпроавіа" хочуть ставити на нові Ан-158 двигуни General Electric, а не "Мотор Січ".
Про це в інтерв'ю РБК-Україна заявив віце-президент ДП "Антонов" Олександр Ківа.
"Альянсом авіакомпаній у складі "АероСвіту", "Донбасаеро", "Дніпроавіа" озвучено, що вже в найближчі три роки вони готові взяти до 15 літаків Ан-158. Саме їх побажанням було встановити на цей літак двигуни General Electric. Зовсім не тому, що вони погано відгукуються про двигуни "Мотор Січ". Вони хочуть зменшити свої витрати шляхом єдиної системи підтримки двигунів від одного виробника", - зазначив Ківа.
"Літаки сьогодні виходять на хороші показники з нальоту - до 400 годин на місяць. Таким чином, сьогодні експлуатація Ан-148 вже приносить дохід. Але є замовники, які вимагають, щоб літак був сертифікований за західними вимогами. Тому ми повинні використовувати в літаку агрегати, що мають сертифікат установки за західними вимогами. Двигуни "Мотор Січ" на сьогодні таких сертифікатів не мають", - додав він.
Віце-президент "Антонова" зазначив, що серед замовників є ті, хто використовує парк літаків Boeing і працює з двигунами General Electric.
Наразі в портфелі замовлень ДП "Антонов" значна більша кількість літаків, ніж держпідприємство здатне виробити. Наразі портфель замовлень компанії "Ільюшин Фінанс" (лізингова компанія, яка фінансує придбання літаків "АН") на поставку Ан-148/158 складає 150 літаків, а в цілому обсяг портфеля з урахуванням опціонів перевищує 230 машин.
У 2011 році підприємство планує виробити 9 літаків, в 2012 р. - 15, в 2013 р. - 20 і в 2014 р. і 2015 р. - по 24 літака. До кінця року підприємство збирається побудувати два Ан-148.
Авіакомпанії "АероСвіт", "Донбасаеро" і "Дніпроавіа" входять до Стратегічного альянсу "Українська авіаційна група". Перевізники сформували загальну мережу маршрутів і склали спільний розклад польотів, спрямований на оптимізацію стикувань авіарейсів і створення нових пасажиропотоків.
За матеріалами: РБК-Україна
Поділитися новиною