286
Частка Apple на ринку планшетників в 2015 р. скоротиться майже в 2 рази
Apple Inc. в найближчі 4 роки збільшить обсяг продажів планшетних ПК в 3 рази, але її частка ринку скоротиться, йдеться в аналітичному дослідженні американської IHS.
За підсумками 2011 року в світі буде продано близько 60 млн планшетників, прогнозує IHS. Це в 3,5 рази більше, ніж минулого року, протягом якого було продано 17,4 млн таких пристроїв.
Приблизно 74% проданих у 2011 році планшетників (44 млн) буде припадати на частку Apple, відзначає HIS.
У 2015 році Apple реалізує майже в 3 рази більше планшетних ПК iPad, насамперед, за рахунок зростання продажів в Китаї та інших країнах з економікою, що розвивається, вважають аналітики дослідницької компанії.
Однак частка компанії на світовому ринку через 4 роки скоротиться до 43%, зазначає IHS.
"Основні продажі планшетних ПК наразі припадають на частку Apple", - сказала аналітик IHS Рода Александер, процитована у дослідженні. На її думку, конкуренти компанії поки не можуть запропонувати продукт з правильним співвідношенням технологічності, маркетингу, програм та контенту. "Крім того, патентні позови, розпочаті Apple, ускладнюють вихід інших виробників на деякі регіональні ринки, і тому ринок планшетників сьогодні нагадує театр одного актора", - вважає аналітик.
Трохи інакше складеться ситуація на ринку смартфонів. Тут на провідні ролі вийде Samsung, відзначає IHS.
У 2015 році у всьому світі буде продано близько мільярда таких пристроїв - тобто трохи більше, ніж стільникових телефонів, вважають аналітики. Це майже в два рази більше за обсяг продажів смартфонів, очікуваний в поточному році - 478 млн.
Зростання ринку смартфонів буде відбуватися, зокрема, за рахунок недорогих моделей з обмеженими можливостями і невеликим об'ємом пам'яті (у порівнянні з більш дорогими моделями). За оцінкою HIS, c 2010 по 2015 роки обсяг продажів low-end смартфонів буде щорічно збільшуватися на 115,4%, тоді коли для high-end апаратів цей показник складе 16,4%.
"Недорогі смартфони з їх доступними цінами будуть привабливими для нових користувачів і споживачів у країнах з економікою, що розвивається, наприклад, Китаю, Індії, Південної Азії та Африки", - відзначив аналітик IHS Френсіс Сідеко.
Зростання сегмента low-end смартфонів позначиться на ринкових частках різних виробників. Провідні позиції займатиме, ймовірно, компанія Samsung, вважають аналітики IHS. Такий висновок вони роблять за підсумками II кварталу, в якому корейський виробник збільшив відвантаження смартфонів майже в 5 разів у порівнянні з показником роком раніше - до 17,3 млн.
За даними Strategy Analytics, в II кварталі на ринку смартфонів лідирувала Apple з часткою 18,5%, однак відставання Samsung було невеликим (його частка - 17,5%).
Ще один фактор, який впливатиме на ринок смартфонів - мобільні програми. "Зростання продажів смартфонів конкретних виробників буде також визначатися можливостями пропонованого ними ПО - надійністю його роботи, інтуїтивною зрозумілістю інтерфейсу, наявністю різних програм", відзначив Ф. Сідеко.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною