Солярці не чужі бренди — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Солярці не чужі бренди

Енергетика
650
Як свідчать дані паливних рітейлерів, на ринку зростає частка дизельних палив, вироблених за високими стандартами. "За нашими оцінками, частка ДП стандарту "Євро-4, -5" на внутрішньому ринку становить за січень-червень 2010 р. 49%, за аналогічний період нинішнього року - 73%", - говорить директор компанії "Паралель" Олена Хилієнко.
Підтверджуються ці дані і з табору переробників. "В цілому, за нашими оцінками, 80% дизпалива, що продається в Україні, відповідає стандартам "Євро-4", "Євро-5", і цей показник буде рости", - вважає Марія Помазан, прес-секретар ТОВ "ТНК-BP Коммерс".
Тому нафтотрейдери прагнуть мати в своєму асортименті саме брендовані види палив. "Це дає ринкові переваги власнику бренду, зокрема, диференціює продукт від його небрендованих аналогів, що робить його більш конкурентоспроможним", - вважає Олена Хилієнко.
До останнього часу переважна більшість продуктів виготовлялася на основі імпортних нафтопродуктів. На початку серпня стартує продаж брендованого дизпалива Еnergy, виготовленого на Кременчуцькому НПЗ. У повідомленні компанії говориться, що цей вид палива буде виготовлятися на основі для брендового дизпалива ПАТ "Укртатнафта" стандарту "Євро-4" з використанням пакета присадок Keropur ® DP ENERGY.
На підприємстві не змогли спрогнозувати обсяги виробництва брендованого дизпалива. "Обсяг випуску брендованого дизпалива Energy буде залежати від попиту споживачів", - заявив Сергій Біленко, начальник сектора зі зв'язків з громадськістю ПАТ "Укртатнафта", уточнивши, що в роздрібних мережах ведеться підготовка до того, щоб це паливо надійшло на всі АЗС. Нагадаємо, що виробництво бензинів на Кременчуцькому НПЗ під аналогічною торговою маркою було розпочато восени 2010 р.
"Ключова відмінність дизпалива Energy в тому, що це єдиний в Україні заводський продукт. Решта брендового палива виробляється або на АЗС, або на нафтобазах", - вважає Олександр Сіренко, аналітик консалтингової компанії UPECO. Всього на даний момент, за словами аналітиків ринку, налічується вісім брендових палив, включаючи бензини і ДП.
Втім, як зазначають учасники ринку, брендоване паливо на практиці не завжди відповідає стандарту "Євро-4, -5" і, навпаки, паливо високої якості не обов'язково брендоване. "Нафтопродукти "Євро-4", "Євро-5" не обов'язково продаються як брендовані, - каже Марія Помазан. - Приміром, дизпаливо "Євро-4" виробництва Лисичанського НПЗ і "Євро-5" імпортного виробництва, яке продається на АЗС "ТНК", не має спеціального імені".
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас