Вперше за 40 років "АвтоВАЗ" втратив лідерство на українському ринку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Вперше за 40 років "АвтоВАЗ" втратив лідерство на українському ринку

936
Автомобілі ВАЗ на українському ринку легкових автомобілів в травні вперше за 40 років втратили позицію лідера, поступившись Hyundai, повідомляється із посиланням на інформаційно-аналітичну групу AUTO-Consulting.
"Результати продажів нових автомобілів в травні 2011 року стануть "холодним душем" для менеджерів "АвтоВАЗу". У травні дилери "АвтоВАЗу" реалізували 2003 автомобілі, що дозволило їм зайняти 11,98% ринку, тоді як Hyundai вибрали 2171 покупець (12,99%)", - сказано в повідомленні групи.
При цьому в повідомленні підкреслюється, що і друге місце на ринку для "АвтоВАЗу" вже не гарантовано, оскільки буквально на "п'яти" наступає "ЗАЗ".
За даними експертів, в травні реалізація російських автомобілів скоротилася на 31%: автомобілі Lada недолічилися майже 900 клієнтів, тоді як продажі Hyundai зростали "гігантськими" темпами, завдяки активному попиту на Hyundai Accent виробництва російського заводу цього концерну.
"АвтоВАЗу" просто нічим було відповісти. Після припинення виробництва Lada Kalina з кузовом седан продажі бренду трималися виключно на сімействі Samara російського виробництва (близько 30% продажів), а в сумі з тими, що випускаються до Запоріжжя ВАЗ 21093/099 частка в продажах становила 40%", - відзначають експерти AUTO-Consulting.
Ще близько 22% продажів цього бренду займали черкаські ВАЗ-2110/2111, 13% утримувала Lada Priora і майже 9% припали на ВАЗ-2107. Збут сімейства Kalina і позашляховиків 4х4 (колишня "Нива") займав по 7%.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас