У США дослідники визнали телевізійну рекламу найбільш ефективною
Телевізійна реклама найбільше впливає на рішення про покупку товару серед американських споживачів. Такі дані під час опитування отримало американське видання AdWeek спільно із дослідницькою компанією Harris Interactive.
Дослідження виявило, що 40% респондентів вважають, що реклама зазвичай не впливає на формування купівельних звичок.
25% погодилися, що ТБ-реклама має найбільш істотний вплив на остаточне рішення про покупку. Серед осіб 18-34 років показник найбільший - 34%, серед людей 35-44 років він складає 25%, серед 45-54 - 29%, а серед тих, кому за 55, - 15%.
Що стосується інтернет-реклами, то 18% опитаних заявили, що пошукові посилання впливають на те, які товари або послуги вони купують, тоді як банерна реклама отримала лише 2%.
Зазначимо, під час іншого опитування у вересні американці також визнали телебачення основним джерелом інформації.
За матеріалами: Корреспондент.net
Поділитися новиною