349
Точка зору: Можлива заборона реклами ліків у ЗМІ загрожує їх подорожчанням у роздрібі
Заборона реклами ліків в засобах масової інформації при збереженні структури українського фармринку збільшить витрати фармацевтичних компаній на просування продукції, що може призвести до подорожчання лікарських препаратів на ринку, вважає заступник генерального директора з розвитку холдингу STADA CIS (Росія) Іван Глушков.
Він зазначив, що повна заборона на рекламу в ЗМІ з метою боротьби з недобросовісним просуванням неефективна, проте визнав необхідність регулювання реклами.
"Зменшити кількість такої реклами (недобросовісної - ред.) можна зменшенням переліку препаратів безрецептурного продажу, як це зробили країни ЄС", - додав він.
Крім того, І.Глушков вважає, що держава може йти шляхом узгодження змісту рекламного макету між фармкомпанією і уповноваженим органом державної влади, як це зробив Казахстан і низка країн Південно-Східної Азії.
На його думку, заборона перенаправить пацієнтів, лікарів і провізорів на інші канали отримання інформації, а значні фінансові втрати чекатимуть саме ЗМІ, для яких фармкомпанії є крупними рекламодавцями.
Як повідомлялося, Антимонопольний комітет України виступив із пропозицією заборонити рекламу ліків і біодобавок у ЗМІ, мотивуючи це тим, що від недобросовісної їх реклами страждає багато українців.
Глава комітету Олексій Костусєв вважає, що такий захід здешевить ліки в роздрібі, оскільки фармкомпанії не витрачатимуть кошти на просування товару через ЗМІ. 
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Як зміниться курс долара і євро наступного місяця
Україні знадобиться $389 млрд міжнародної допомоги до 2029 року
Україна розпочала опалювальний сезон: скільки об’єктів мають резервне живлення
Де найбільші та найменші ціни на електроэнергію для населення в Євросоюзі (інфографіка)
Чи добре ви керуєте грошима? Перевірте себе (тест)
Встановлено показник економії енергії у будівлях органів держвлади
