Спекотна погода не дуже вплинула на німецький бізнес — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Спекотна погода не дуже вплинула на німецький бізнес

249
Ще трохи, і літо 2010 року увійшло б до історії Німеччини як найспекотливіше. І хоча в останні два тижні липня тут похолодало з 37 до звичних 25 градусів, за даними опитування консалтингової компанії Price Waterhouse Coopers, німецькі підприємці істотно відчули наслідки спеки.
Найбільше скаржаться на спеку німецькі фермери. У 2009 році обсяг зібраного зерна склав майже 50 мільйонів тонн. Цього літа, за попередніми даними Селянського союзу (Bauernverband) і Єврокомісії, через високі температури урожай скоротиться на десять відсотків.
Проте такі втрати навряд чи істотно позначаться на доходах селянських господарств. Збитки фермерів будуть компенсовані за рахунок підвищення цін на хлібобулочні вироби, які, за прогнозами представників хлібопекарської промисловості, подорожчають до кінця цього року.
За даними міжнародної консалтингової компанії Price Waterhouse Coopers (PWC), майже кожне друге підприємство певною мірою відчуло на собі наслідки спеки. Компанія опитала 230 крупних і середніх фірм в Німеччині.
"Підприємства по-різному реагують на спеку. Проте розмір збитків залишається в допустимих межах. Лише у дев'яти відсотках великих і шести відсотках середніх фірм говорять про істотні збитки", - констатує Томас Уль (Thomas Ull), експерт у справах родинних і середніх підприємств у Price Waterhouse Coopers.
Дослідження цієї компанії також показало, що в кожній п'ятій фірмі високі температури позначилися на виробничому процесі: через спеку машини частіше дають збій, що призводить до простою. Працездатність персоналу також значно знизилася. У 16 відсотках крупних підприємств різко зросло число тих, хто пішов на лікарняний або в спонтанну короткочасну відпустку.
Керівники фірм роблять все можливе, щоб вплив спеки для співробітників був менш відчутним. Вентилятори на робочому місці і прохолодні напої стали постійними супутниками гарячих трудових буднів. В той же час, певні проблеми все ж залишаються.
"Про послаблення у формі одягу співробітників або про гнучкіший робочий графік для співробітників половини опитаних підприємств і мови бути не може", - наводить результати дослідження Томас Уль, експерт консалтингової компанії Price Waterhouse Coopers. До того щоб співробітники виконували свою роботу, не покидаючи дому, готові лише п'ять відсотків німецьких фірм, що взяли участь в опитуванні.
Зате незносна спека принесла додаткові прибутки виробникам напоїв, літнього одягу і кондиціонерів. Попит на морозиво в спекотливу погоду також істотно зріс. Наприклад, число продажів цих ласощів відомої марки Nestle-Schöller збільшилося на 25 відсотків в порівнянні з не менш спекотним літом 2003 року.
Конкурент Nestle-Schöller, фірма Langnese також продала за декілька спекотних днів у липні більше морозива, ніж за цілий листопад минулого року. До речі, зростання прибутку для цієї галузі торгівлі в Німеччині було досить доречним. У перші п'ять місяців 2010 року рівень продажів морозива був нижчим від середнього.
За матеріалами:
Deutsche Welle
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас