Таксисти вимагають доплачувати за повітря — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Таксисти вимагають доплачувати за повітря

4637
В Києві водії таксі почали брати гроші за прохолоду в салоні авто. Головна причина, за словами таксистів в тому, що в середньому кондиціонер "спалює" 1 літр бензину на 100 кілометрів, повідомляє "Блик".
"Все тому, що у нас найдешевше таксі в Європі. Ми виїжджаємо, щоб заробити копійки. А кондиціонер "їсть" досить бензину. Не можемо ж ми в збиток людей возити. Я ось, якщо виїжджаю в машині бізнес-класу - кондиціонер включаю, а гроші за це не беру. Бо поїздка в такій машині коштує і так дорожче. Якщо авто не бізнес-класу, звичайно, я говорю клієнтові, що за послугу треба доплатити 10 гривень", - говорить таксист Олександр.
За словами Євгенії Качковської, голови громадської організації Асоціація "Київське таксі", практика додаткової оплати за кондиціонер існує давно. Але так робили не всі.
"В Європі такого немає. Наприклад, якщо в Німеччині їздять "Мерседеси" з базовою комплектацією кондиціонера - там не стоїть питання про його включення. А в Києві проблема в тому, що не у всіх автомобілях є кондиціонери. Тому тариф не може бути однаковим через велику різницю в класі машин. Це нецивілізовано - запитувати у пасажира, чи буде він доплачувати за повітря. Якщо фірма поважає своє ім'я, ні про яку доплату йтись не може. Але якщо людина спеціально замовляє машину з кондиціонером, тоді доплата - це нормально", - говорить Євгенія Качковська.
"Вони поводяться дуже непорядно. Краще вже включити кондиціонер у вартість поїздки. Аби це викоренити, зараз розробляються нові правила, в яких це питання буде врегульовано. Якщо не включимо в правила пункт, згідно з яким машина повинна мати кондиціонер, придумаємо щось інше. Зробимо так, щоб для клієнта не було новиною, що він винен ще і за кондиціонер", - розповідає глава Всеукраїнської профспілки таксистів Василь Попик.
"В правилах перевезення не написано, що в машинах має бути кондиціонер. Тому таксисти мають рацію. Зрозуміло, що це застарілі, не європейські правила. Їх треба змінювати. Але таксисти нічого не порушують. Це вважається додатковою послугою", - прокоментувала ситуацію начальник відділу контролю послуг столичного управління захисту прав споживачів Тетяна Щиковська.
За матеріалами:
Подробности
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас