Як і на чому можна заощаджувати? — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як і на чому можна заощаджувати?

5578
Вірно оптимізувати свій бізнес потрібно так.
1. Знизити собівартість сировини. Тобто прямо укладати угоди з її виробниками.
2. Зменшити витрати на енергоресурси. За оцінками експертів, підприємці зможуть заощадити 25-30% від суми загальних витрат.
3. Не варто забувати і про маркетингову політику. Приміром, в 2008-м, під час кризи в Україні, це перше, на чому почали заощаджувати вітчизняні бізнесмени, а то й взагалі відмовлятися від неї. А гарна маркетингова стратегія - це в середньому 40%. Завдяки правильним розрахункам ...
Сьогодні підприємці віддають перевагу організаціям одноразових рекламних акцій. Це більш ефективне і менш дороге "задоволення", ніж піар у мас-медіа і на зовнішніх носіях. Такий підхід допомагає залучити широку аудиторію клієнтів.
4. Ще одним з методів "розумної" оптимізації витрат для промисловців є економія на тарі. Наприклад, ви продаєте цукерки. Для упакування використовується стограмовий картон. Споживач, якого більше цікавить якість самих цукерок, заміни на 75-ти грамову коробку не помітить, що дозволить заощадити 5-10% витрат за рік.
5. Не варто забувати й про скорочення витрат на корпоративні свята й подарунки. Але повністю відмовлятися від відпочинку з колективом не варто. "Існує так званий корпоративний дух, який необхідний для підтримки та створення гарної обстановки всередині компанії. Середньостатистичний корпоратив коштує від 20 тисяч гривень. Цю суму можна заощадити, використовуючи цей метод оптимізації витрат. Але кількість свят на році варто зменшити", - вважає Олександр Ткачов, експерт ринку.
6. Останні два роки найпопулярнішим кроком до оптимізації є скорочення витрат на адміністративний ресурс (зарплата, кількість співробітників і т.д.). Заощаджувати в цьому випадку можна від 30%. Але експерти відзначають: такий метод економії відіб'ється не тільки на загальній атмосфері в колективі, але й на якості продукту. Тому радять застосовувати його тільки як надзвичайний захід.
Цікавий приклад твердої економії - компанія Panasonic. В 1929-м, під час кризи в Японії, засновник компанії Коносуке Мацусіта запропонував екстраординарний вихід із критичної ситуації. Він виступив перед працівниками із заявою про те, що нікого не звільнять.
Після цього скоротив обсяги виробництва на 50%, повністю зберіг зарплату, але скасував вихідні. У вільне від роботи час, співробітники повинні були продавати продукцію компанії власними силами. Panasonic відновив виробництво.
Ірина Кононенко
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас