Голлівуд успішно протистоїть рецесії, касові збори в 2009 р перевищать 10 млрд дол. — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Голлівуд успішно протистоїть рецесії, касові збори в 2009 р перевищать 10 млрд дол.

344
Голлівуд успішно пережив чергову рецесію: продажі квитків на кінопрем'єри практично досягають рекордного рівня, незважаючи на скорочення виручки від реалізації DVD, пише газета The New York Times.
За оцінками експертів, виручка від продажу квитків у Північній Америці в 2009 році перевищить $10 млрд. З 1 січня по 20 грудня було продано квитків на $9,95 млрд, при цьому до кінця одного з найуспішніших сезонів року з погляду кінопродюсерів залишається ще декілька днів.
Всього в кінотеатрах Північної Америки за рік побували 1,39 млрд осіб, що на 12% нижче від максимуму за десятиліття, зафіксованого в 2002 році, але набагато краще від результатів 2008 року.
"Наша робота полягає в тому, щоб знімати кіно, ради якого споживачі будуть готові вийти з дому, і цього року ми з нею впоралися", - заявив голова ради директорів Summit Entertainment Роберт Фрідман. Найбільш відомим фільмом його студії цього року стали "Сутінки: Повний місяць".
До числа рекордсменів за касовими зборами увійшли "Трансформери: помста полеглих", "Гарі Потер і напівкровний принц", "Люди Ікс: Початок. Росомаха", "Льодовиковий період-3".
Експерти відзначають, що 7 з 10 найпопулярніших фільмів у США і Канаді цього року зняли нові кіностудії.
Доходи від продажу квитків на 3D покази складають $1,3 млрд без врахування Джеймса Кемерона "Аватар", що тільки що вийшов на екрани блокбастера. У просуванні нових фільмів в 3D значну роль зіграли кінотеатри Imax, число яких по всьому світу виросло цього року на 24% - до 440.
Лідером серед "великої шестірки" голлівудських студій стала Warner Brothers, яка контролює 20% кіноринку в Північній Америці. Її касові збори в цьому регіоні склали $1,9 млрд, по всьому світу - $3,7 млрд, що є найкращим результатом в історії компанії.
Для Sony рік також став одним з найкращих - світові продажі квитків перевищили $3,4 млрд, попри те, що до північноамериканської десятки не увійшов жоден з фільмів студії. Експерти вважають, що секрет успіху компанії - в різноманітності її продукції: цього року Sony запропонувала глядачам фільми практично всіх напрямів - від апокаліптичного "2012" до мультфільму "Хмарно, можливі опади у вигляді фрикадельок".
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас