348
Голлівуд успішно протистоїть рецесії, касові збори в 2009 р перевищать 10 млрд дол.
Голлівуд успішно пережив чергову рецесію: продажі квитків на кінопрем'єри практично досягають рекордного рівня, незважаючи на скорочення виручки від реалізації DVD, пише газета The New York Times.
За оцінками експертів, виручка від продажу квитків у Північній Америці в 2009 році перевищить $10 млрд. З 1 січня по 20 грудня було продано квитків на $9,95 млрд, при цьому до кінця одного з найуспішніших сезонів року з погляду кінопродюсерів залишається ще декілька днів.
Всього в кінотеатрах Північної Америки за рік побували 1,39 млрд осіб, що на 12% нижче від максимуму за десятиліття, зафіксованого в 2002 році, але набагато краще від результатів 2008 року.
"Наша робота полягає в тому, щоб знімати кіно, ради якого споживачі будуть готові вийти з дому, і цього року ми з нею впоралися", - заявив голова ради директорів Summit Entertainment Роберт Фрідман. Найбільш відомим фільмом його студії цього року стали "Сутінки: Повний місяць".
До числа рекордсменів за касовими зборами увійшли "Трансформери: помста полеглих", "Гарі Потер і напівкровний принц", "Люди Ікс: Початок. Росомаха", "Льодовиковий період-3".
Експерти відзначають, що 7 з 10 найпопулярніших фільмів у США і Канаді цього року зняли нові кіностудії.
Доходи від продажу квитків на 3D покази складають $1,3 млрд без врахування Джеймса Кемерона "Аватар", що тільки що вийшов на екрани блокбастера. У просуванні нових фільмів в 3D значну роль зіграли кінотеатри Imax, число яких по всьому світу виросло цього року на 24% - до 440.
Лідером серед "великої шестірки" голлівудських студій стала Warner Brothers, яка контролює 20% кіноринку в Північній Америці. Її касові збори в цьому регіоні склали $1,9 млрд, по всьому світу - $3,7 млрд, що є найкращим результатом в історії компанії.
Для Sony рік також став одним з найкращих - світові продажі квитків перевищили $3,4 млрд, попри те, що до північноамериканської десятки не увійшов жоден з фільмів студії. Експерти вважають, що секрет успіху компанії - в різноманітності її продукції: цього року Sony запропонувала глядачам фільми практично всіх напрямів - від апокаліптичного "2012" до мультфільму "Хмарно, можливі опади у вигляді фрикадельок".
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
США та Китай досягли рамкової угоди щодо TikTok
PayPal запускає одноразові платіжні посилання, які будуть підтримувати криптовалюту
Чому реальний рівень зарплат набагато нижче, ніж показує Держстат
Україна з 1 жовтня обмежить імпорт індійського пального
НБУ радить уряду ліквідувати ПІН Банк замість передачі «Укрпошті»
Що буде з житлово-комунальними тарифами — думка експертів