191
Під час кризи жінки купують більше косметики
Під час економічної кризи жінки прагнуть виглядати привабливіше, через що продажі косметики не лише не зменшуються, але і зростають. До такого висновку дійшли фахівці дослідницької компанії Mintel, що проаналізували ситуацію на косметичному ринку Великобританії в 2007-2008 роках, пише The Telegraph.
За даними Mintel, за зазначений період ринок косметики у Великобританії збільшився на 7,4 відсотка до 1,2 мільярдів фунтів стерлінгів. При цьому обсяг продажів засобів по догляду за шкірою збільшився на 6,7 відсотка, а жіночих парфумів - на 4,6 відсотка.
Прикметно, що зростання ринку косметики повторює феномен, помічений під час Великої Депресії 1930-х років. Тоді жінки скуповували косметику, аби, ідучи влаштовуватися на роботу, виглядати краще, ніж інші претендентки на ту ж посаду. Згодом цей феномен був названий Lipstick Factor ("чинник губної помади"), зазначає The Daily Mail.
За словами директора мережі магазинів Selfridges Анн Пітчер, під час рецесії жінки віддають перевагу червоному кольору, тому що завдяки ньому вони відчувають себе упевненіше. У свою чергу, виконавчий директор консалтингової фірми MHE Retail Джордж Уоллас зазначив, що середньостатистична британська жінка 25-34 років носить в сумочці косметики приблизно на 71 фунт (майже 120 доларів).
За матеріалами: Взгляд
Поділитися новиною