496
Неефективність реклами підриває виставковий бізнес
Виставок в Україні може поменшати. Компанії-організатори відмічають, що замовлення на їхні послуги впали на 15%. Найбільшого послаблення очікують в експонуванні авто та будматеріалів.
Коментують:
Володимир Шаїнський, член правління Союзу рекламістів України
Сергій Харчук, керівник компанії-учасника виставок
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною
Також за темою
25 іноземних компаній планують виробляти зброю в Україні
МАГАТЕ ухвалила резолюцію з вимогою негайної деокупації ЗАЕС
Як змінився ринок IT для джунів: вакансій менше, вимоги вищі
Частину коштів на субсидії уряд спрямує на виплати пенсій
ПриватБанк і Visa безкоштовно доставляють банківські картки Україною та ще у понад 60 країн
Українці зберігають у банках удвічі більше грошей, ніж позичають