497
Неефективність реклами підриває виставковий бізнес
Виставок в Україні може поменшати. Компанії-організатори відмічають, що замовлення на їхні послуги впали на 15%. Найбільшого послаблення очікують в експонуванні авто та будматеріалів.
Коментують:
Володимир Шаїнський, член правління Союзу рекламістів України
Сергій Харчук, керівник компанії-учасника виставок
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною
Також за темою
Китай провів перше у світі масове постачання роботів на заводи
Samsung підвищує ціни на чипи пам’яті до 60% на тлі дефіциту
АРМА вперше за 10 років розпочали повну ідентифікацію арештованих активів
В Україні формується новий клас високооплачуваних сантехніків і плиточників (думка експертів)
У росії вже п’ять місяців Центробанк фіксує відтік коштів з банків
У Польщі змінили процедуру оформлення карти побиту
