Експерти: Рекламний сектор в 2009р очікує стагнація або спад — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Експерти: Рекламний сектор в 2009р очікує стагнація або спад

830
Рекламна галузь постраждала під час світової фінансової кризи більш серйозно, ніж очікували аналітики, і в 2009 році приріст світових витрат на рекламу та маркетинг буде близький до нуля, повідомила газета Financial Times з посиланням на доповідь корпорації ZenithOptimedia, одного із провідних гравців рекламного ринку.
Найбільш різко скоротяться рекламні витрати в Північній Америці і Європі, відзначається в доповіді. Світові витрати на рекламу можуть скоротитися в наступному році на 0,2% - до $490,5 млрд, прогнозують аналітики ZenithOptimedia, які в жовтні очікували зростання цього показника на 4%. Збільшення рекламних витрат сповільниться в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, Центральній і Східній Європі, при цьому Латинська Америка і Близький Схід можуть зберегти темпи 2008 року.
Голова відділу публікацій ZenithOptimedia Джонатан Барнард, стверджує, що компанія вкрай рідко переглядає свої прогнози більш ніж на 1 процентний пункт.
"Перегляд прогнозу убік зниження більш ніж на 4 процентні пункти за два місяці означає різке зростання волатильності і непевності на ринку", - додав він. Цього року Дж.Барнард очікує приросту рекламних витрат на рівні 1,3%.
Витрати на рекламу в країнах Північної Америки скоротяться в 2009 році на 5,7% у порівнянні з 2008 роком проти приросту, що очікувався раніше, на 0,9%.
Західну Європу очікує падіння показника на 1% замість зростання на 2,6%. Приріст у Центральній і Східній Європі різко сповільниться - з 12,7% до 1,5% - через економічну нестабільність в Угорщині, Туреччині та Україні, відзначається в доповіді.
Латинська Америка залишиться чи не найздоровішим рекламним ринком, темпи збільшення витрат у цьому секторі складуть 14,9% в 2009 році, при цьому Бразилія стане лідером зростання - її витрати на рекламу збільшаться на 30%.
Збільшення рекламних витрат у Росії складе 5%, у Китаї - 9%, в Індії - 13%.
Незважаючи на порівняно невеликий обсяг рекламного ринку в порівнянні з Північною Америкою та Західною Європою, країни БРІК залишаться основними "факторами зростання" у цьому секторі як мінімум до 2011 року, упевнений Дж.Барнард.
Витрати на телерекламу, які під час попередніх рецесій завжди залишалися більш-менш стабільними, виростуть на 0,5% в 2009 році. Інтернет-реклама буде користуватися більш широкою популярністю - у наступному році компанії і держави витратять на неї на 17,7% більше, ніж в 2008 році. Попит на газети, журнали і радіо а, отже, рекламу в них упаде в 2009 році.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас