540
Американці протестують проти реклами іграшок
У США проходить кампанія проти масштабної реклами іграшок в умовах економічної кризи. Називається ця кампанія "Дайте дітям спокій під час кризи".
Вона об'єднує батьків, викладачів, юристів і громадських діячів. Організатори звертаються до фірм із проханням обмежити рекламу дитячих іграшок, що б'є по кишенях батьків, передає "Эхо Москві".
Усього в списку згадуються більше 20-ти компаній, серед них такі відомі виробники як Nintendo, Lego, Microsoft.
Відзначимо, що, незважаючи на кризу, передсвяткові розпродажі в США йдуть повним ходом.
Останнє соціологічне опитування, проведене компанією Gallup, пророкувало, що цього року американці витратять на різдвяні подарунки в середньому по 616 доларів, тоді як у минулому ця сума становила 866 доларів.
Торговельна мережа намагається нейтралізувати загрозу надзвичайними знижками, що, у свою чергу, створює загрозу некерованої юрби. Так, приміром, у ніч із четверга на п'ятницю юрба покупців проломила скляні двері дешевого універмагу Wal-Mart під Нью-Йорком і на смерть затоптала його співробітника.
За матеріалами: NEWSru.com
Поділитися новиною