467
У німецької економіки - найвищий престиж у світі
У німецької економіки - найбільш позитивний імідж у світі. До такого висновку прийшли фахівці центру маркетингових досліджень Costumer Research North America і консалтингової фірми Simon Anholt. Слідом за Німеччиною один за одним розмістилися інші країни "великої сімки": Франція, Великобританія, Канада, Японія, Італія і США.
Опитавши в інтернеті 20 тисяч людей з 20 країн, експерти вперше склали так званий "Індекс національних економік" (Nations Brands Index), що оцінює імідж економік 50 країн світу. Респонденти повинні були дати оцінку експортній силі та інвестиційній діяльності кожної країни, а також висловити свою думку із приводу уряду, культури, людей і ролі країни у світовому туризмі.
Щоб уточнити, чим же все-таки Німеччина виділяється серед інших країн "великої сімки", видання Welt Gruppe і компанія маркетингових досліджень Custumer Research Company провели додаткове опитування серед жителів країн G-7. На питання анкети відповіли 6 тисяч людей з Великобританії, Італії, Канади, США, Франції і Японії.
Не в останню чергу імідж німецької економіки зобов'язаний автомобілебудуванню. Особливою довірою бренд "Зроблене в Німеччині" користується в жителів Франції, Канади і Великобританії. 60 відсотків опитаних у цих країнах погодилися із твердженням, що розпізнавальними ознаками німецького товару є "висока якість і надійність". А от японці та італійці скептично налаштовані відносно продукції, випущеної в Німеччині. Тільки третина респондентів із цих країн відгукнулися про неї як "високоякісну продукцію".
Найбільшою довірою експорт із Німеччини користується серед заможних чоловіків з вищою освітою. Жінки у своїх оцінках бренду "Зроблено в Німеччині" були набагато стриманішими. Дослідники пояснюють таку різницю тим, що в чоловіків продукція з Німеччини відразу асоціюється з німецькими автомобілями, які, як і колись, користуються високим попитом на світовому ринку.
У позитивний вплив Німеччини на світову економіку вірять 55 відсотків опитаних у Франції, 51 відсоток респондентів в Італії, 40 - у США і тільки 23 відсотка японців. У середньому цей показник склав 40 відсотків. Експерти припускають, що, можливо, репутацію німецьких фірм і підприємств останнім часом неабияк "підмочили" корупційні скандали, пов'язані, зокрема, з концерном Siemens.
Дослідники також спробували з'ясувати, наскільки високий престиж німецького механізму соціально-ринкової економіки. Виявилося, що тільки в італійців (48 відсотків) і французів (46 відсотків) така економічна модель викликає довіру. У Японії, Великобританії і Канаді її підтримали 20 відсотків респондентів, а найменше їй довіряють американці (13 відсотків).
За матеріалами: Deutsche Welle
Поділитися новиною