Coca-Cola веде переговори про купівлю "Вімм-Білль-Данна" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Coca-Cola веде переговори про купівлю "Вімм-Білль-Данна"

307
Coca-Cola може відповісти на покупку своїм основним конкурентом PepsiCo 75,53% ВАТ "Лебедянський" придбанням сокового бізнесу "Вімм-Білль-Данна".
Напередодні PepsiCo офіційно підтвердила покупку 75,53% ВАТ "Лебедянський" за 1,357 млрд доларів і намір збільшити частку мінімум до 95%, щоб провести делістинг компанії.
Покупка зробить PepsiCo лідером сокового ринку в Росії із часткою 30,6%. Її основний конкурент Coca-Cola планує повернути собі перше місце (ринкова частка її "Мултона" - 21,1%), для чого веде переговори про придбання сокового бізнесу "Вімм-Білль-Данна".
"Coca-Cola не задовільняється другим номером на ринку", - вважає гендиректор "Нідан Соки" Андрій Яновський.
Це підтверджують і відомості, отримані від дистриб’юторів, які повідомили, що Coca-Cola замовила їм "щомісячний моніторинг" продажів сокових брендів "Вімм-Білль-Данна" (ВБД).
А джерело, близьке до акціонерів ВБД, уточнило, що "переговори (про продаж сокового бізнесу ВБД) активізувалися за останні два місяці".
"Coca-Cola із трьох сокових заводів ВБД цікавиться тільки підприємством у підмосковному Раменському і брендом J7, що не конкурує з жодною соковою маркою "Мултона"", - розповів він.
Учора голова ради директорів ВБД Давид Якобашвілі заявив, що до нього "особисто керівництво Coca-Cola з такою темою не зверталося". В Coca-Cola від коментарів відмовилися.
"Після такої угоди російський ринок напоїв виявився б зосереджений у руках двох транснаціональних компаній", - резюмує голова фонду Salford Євген Йоффе.
За матеріалами:
Взгляд
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас