Карткові перекази: частка клієнтів високого ризику не перевищує 5−7% від загальної кількості — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
ПРОМО

Карткові перекази: частка клієнтів високого ризику не перевищує 5−7% від загальної кількості

Фінтех і Картки
97
Більшість провідних банків вже тривалий час застосовують ризикоорієнтований підхід до аналізу клієнтської бази, тож з 1 лютого суттєвих змін у кількості клієнтів високого рівня ризику через нові правила карткових переказів не спостерігається.
Такі дані навела Анна Довгальська, заступниця голови правління Глобус банку.
За її інформацією, наприкінці 2024 та на початку 2025 року комерційні банки провели детальну сегментацію клієнтської бази, враховуючи такі важливі чинники, як соціальний статус, інформація / її відсутність про доходи та низку інших.
«Кожен банк застосовує власні критерії оцінки ризику під час відкриття рахунку та подальшого обслуговування клієнта. Звичайно прогнози вказують на можливе зменшення кількості клієнтів із високим рівнем ризику через жорсткіші вимоги до фінансової прозорості. Водночас аналіз клієнтської бази довів, що в середньому по ринку частка клієнтів високого ризику не перевищує 5−7% в одному банку, що саме по собі свідчить про прийнятний стан прозорості ринку», — вважає банкірка.
Вона звернула увагу на те, що ефективність дії Меморандуму про забезпечення прозорості функціонування ринку платіжних послуг, згідно з яким банки посилили контроль за операціями та запровадили більш жорсткі правила карткових переказів, залежатиме від зв’язки з іншими видами контролю та запобігання протизаконній діяльності, серед них:
  • Виявлення та блокування шахрайських операцій.
  • Моніторинг транзакцій, пов’язаних з гемблінгом.
  • Протидія використанню «дропів» (підставних осіб) тощо.
«Комплексний підхід контролю дає змогу ефективніше захищати фінансову систему від зловживань, при цьому зберігаючи всі зручності для добросовісних клієнтів. Саме цієї стратегії дотримуються банки-підписанти Меморандуму про забезпечення прозорості функціонування ринку платіжних послуг», — підкреслила Анна Довгальська.
За матеріалами:
Глобус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас