Час змін та натхнення: як не пропустити головну маркетингову конференцію ROMI 2024 — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Час змін та натхнення: як не пропустити головну маркетингову конференцію ROMI 2024

1733
Час змін та натхнення: як не пропустити головну маркетингову конференцію ROMI 2024
Час змін та натхнення: як не пропустити головну маркетингову конференцію ROMI 2024
Зачекалися змін? Вони вже на порозі! Конференція ROMI, яка щороку збирає на одній локації найкреативніших власників агенств, маркетологів, СММників, таргетологів та інших фахівців у цій сфері, відбудеться вже зовсім скоро — 4 жовтня.
Ніби хамелеон, маркетинг швидко адаптується до змін та нових обставин, а тому треба встигнути не випустити з рук гарячі та дієві найсміливіші стратегії. Саме про них говоритимуть спікери цьогорічного заходу.
Експерти поділяться досвідом, бізнес-пропозиціями, сервісами, а також сучасними ідеями, як вивести ваш бізнес на новий рівень. Серед спікерів будуть лише ті люди, хто справді це зробили. А тому — жодної теорії ви не почуєте, лише поради, які вже показали себе на практиці.

Що готує ROMI 2024?

Конференція ROMI — це цілий день дієвого і стратегічного контенту від експертів, які, можливо точно так само, як і ви зараз, працювали над тим, щоб зробити свій бізнес та кар’єру сильнішими.
Учасники заходу отримають не лише корисні поради та доступ до інсайтів, але й натхнення розвиватися у маркетингу та використовувати на практиці нові інструменти, які допоможуть подвоїти розмір продажів.
Теми доповідей спікерів будуть присвячені:
  • будуванню бренду в цілому і в онлайні;
  • упаковці продукту;
  • адаптації українського маркетингу під сучасні виклики;
  • ребрендингу;
  • роботі з агенціями.
Це та багато іншого ви зможете дізнатися, долучившись до конференції. Вся інформація від спікерів — це перевірені стратегії збільшення трафіку, конверсій і продажів, які точно працюють на практиці.
Також офлайн-участь у заході — це можливість зустріти серед відвідувачів людей, які подолали виклики та перешкоди, які сьогодні, можливо, долаєте ви. В ході нетворкінгу ви зможете дізнатися про досвід колег, поспілкуватися з маркетологами, SMM спеціалістами, таргетологами, креаторами та власниками бізнесу, а також налагодити контакти та партнерські відносини з тими, хто не зупинився на своєму шляху та досягнув успіху.

Для кого ця маркетингова конференція?

ROMI 2024 — це подія для експертів з маркетингу, власників агентств, а також тих, хто працює чи навіть просто цікавиться маркетингом.
Хоч конференція позиціонує себе як захід для digital-маркетологів та бренд-менеджерів, щороку її відвідують СММники, таргетологи, копірайтери, піарники, фахівці з діджитал-маркетингу (SMM, SEO та всіх напрямків, пов’язаних з онлайн-просуванням), студенти та випускники маркетингових спеціальностей, працівники маркетингових та рекламних агенцій, бізнес/маркетинг-аналітики та інші спеціалісти.
Відвідати ROMI буде корисно також підприємцям, які будують маркетинговий чи рекламний бізнес, або хочуть поглибити своє розуміння навіщо їм маркетинговий відділ чи як він має працювати.
Щоб долучитися до заходу, потрібно подбати про квитки. Гарна новина від організаторів — «ранні пташки» зможуть придбати їх за приємними цінами. Однак пропозиція діє лише до 1 вересня включно.
Вартість квитків:
  • early bird — 4000 грн
  • повна вартість — 6000 грн

Як стати партнером?

Детальні умови обговорюються індивідуально. Однак якщо ви хочете поділитися власним досвідом та бізнес, пропозиціями, ви можете зв’язатися з організаторами та обрати один із варіантів взаємодій.
Наприклад, виступити як спікер або ж презентувати свої послуги бізнес-клієнтам. До речі, ROMI — це можливість лише за один день відчутно розширити свою клієнтську базу.
Також можливо долучитися як традиційний спонсор та партнер. У такому форматі ви отримаєте змогу розказати про свій проєкт у зонах стендів та нетворкінгу, тим самим додатково попрацювавши над впізнаваністю свого бренду.
Головне пам’ятати, що в час швидких змін маркетинг ні секунди не стоїть на місці. Тому, якщо хочете дізнатися про щось НОВЕ, ГАРЯЧЕ та насправді ДІЄВЕ, що прямо зараз є у маркетингу, чекаємо на ROMI 2024!

Усі деталі тут

За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас