882
Київ змінитсья: столична влада хоче побудувати дорожніх розв'язок на 10 млрд грн
— Казна та Політика
У найближчі п’ять років у столиці України мають з’явитися майже два десятки об’єктів транспортної інфраструктури. Серед них – Подільський міст, багаторівневі розв’язки на Голосіївській, Ленінградській площах, на Шулявці, Лук’янівці. До 2018 року хочуть також побудувати тунель під Ботанічним садом НАН України від Наддніпрянського шосе до вулиці Саперно-Слобідської, а також реконструювати міст Патона.
Стратегія розвитку Києва до 2025 року передбачає збільшення площі доріг у столиці втричі. Але на всі ці проекти, не враховуючи будівництво метро на Троєщину, необхідно понад 10 млрд гривень.
Експерти переконані, що одразу всі проекти влада не потягне. До того ж це загрожує перетворенням міста в одне велике будівництво, що ускладнить транспортне сполучення у багатьох районах. Тому краще зосередитися на кількох проектах або на одному дорогому – будівництві метро на Троєщину.
Один з наймасштабніших проектів – реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги і вулиці Гетьмана. Зараз пропускна здатність аварійного Шулявського шляхопроводу становить 13-14 тис. авто на годину, після реконструкції очікується 18,4-22,8 тис. авто. Пріоритетним є знос кута фасаду цеху №5 заводу “Більшовик”, що виходить на проспект Перемоги. Завершити роботи планується до 2017 року. Орієнтовна вартість – 400 млн гривень.
Подільсько-Воскресенський мостовий перехід також планується добудувати за три роки. З’їзд з мосту на Набережно-Хрещатицьку існує (правобережний підхід). Необхідно побудувати і лівобережний заїзд з Верхнього Валу. Вартість тільки цього першого етапу, куди також входить підйом арки над Дніпром, – близько 1 млрд гривень. А далі потрібно ще добудувати міст через затоку Десенка, що може бути зроблено в одному з двох варіантів: через озеро Райдужне на бульвар Перова або по набережній до вулиці Бальзака.
Будівництво розв’язки на Голосіївській площі заплановано на 2015 рік, вартість – 250 млн гривень. Попередньо потрібно провести реконструкцію проспекту 40-річчя Жовтня, для чого буде потрібно “відрізати” частину парку, заявив головний інженер “Київдормостпроекту” Рашид Халілов. У перспективі ж проспект хочуть розширити до 6 смуг і побудувати естакаду навпроти входу на ВДНГ. Крім того, передбачається зробити відгалуження в підземному переході від метро “Виставковий центр” у бік озера.
На Лук’янівці планується побудувати два тунелі під вулицею Артема довжиною в в 151 м і 613,5 м (від Глибочицька проїзду до перетину вулиць Кравченко та Дмитрівської, а також з вулиці Чорновола на Подільсько-Воскресенський міст). Заплановано розширення вулиць Коперника і Бердичівської, перенесення трамвайних колій з вулиці Дмитрівської на вісь вулиць Коперника-Бердичівська, розширення проїжджої частини вулиці Мельникова до п’яти смуг, будівництво нових підземних переходів. Проект планується почати реалізовувати цього року.
Також намічено будівництво другого виходу станції метро Лук’янівська навпроти кінотеатру “Київська Русь”. Його спорудження буде здійснюватися одночасно з будівництвом станції Глибочицька Подільсько-Вигурівської лінії. В це готовий вкладатися приватний інвестор, який будує ТРЦ на території колишнього Лук’янівського трамвайного депо.
За матеріалами: Сьогодні
Поділитися новиною