539
Apple знову очолила рейтинг найдорожчих брендів світу
— Фондовий ринок
Apple визнано найдорожчим брендом у світі. Рейтинг найдорожчих брендів опублікував журнал Forbes.
За оцінкою видання, вартість «яблучного» бренду становить $104,3 млрд, що як мінімум в два рази перевищує ціну будь-якої іншої торгової марки.
Незважаючи на зниження капіталізації (акції Apple подешевшали на 45% з вересня 2012 р., хоча в останні пывроку демонструють зростання), вартість бренду зросла на 20% за 12 місяців. У останньому кварталі американська корпорація реалізувала рекордне число смартфонов iPhone — 33,8 млн, 14,1 млн планшетів iPad і 4,6 млн комп’ютерів Mac.
На другому місці в рейтингу – бренд Microsoft, вартість якого оцінюється в $56,7 млрд. Microsoft не може похвалитися таким же динамічним подорожчанням бренду, як Apple, — за рік його вартість зросла всього на 4%. Але софтверний гігант в останньому фінансовому році збільшив маржу операційного прибутку на 34%, що робить Microsoft одним з найприбутковіших брендів у світі.
Третє місце в списку найдорожчих брендів у світі зайняла Coca-Cola — єдина нетехнологічна компанія, що пробилася в першу п’ятірку. Forbes оцінив бренд Coca-Cola в $54,9 млрд (+9% з 2012 року).
Четверте і п’яте місця в рейтингу зайняли розробник ПО IBM ($50,7 млрд) і власник пошукової інтернет-системи Google ($47,3 млрд) відповідно.
З шостого по восьмий рядок розташувалися мережа ресторанів швидкого харчування і офіційний ресторан Олімпіади-2014 в Сочі McDonald’s ($39,4 млрд), американська корпорація General Electric ($34,2 млрд) і виробник електроніки Intel ($30,9 млрд).
На дев’ятому місці – південнокорейська компанія Samsung ($29,5 млрд), бренд якої за рік рекорд подорожчав — на 53%. Замикає десятку Louis Vuitton ($28,4 млрд).
При підрахунку вартості торгової марки Forbes оцінював доходи компанії за останні три роки з врахуванням середньої ціни акцій і прибутку, а також ролі, яку грає бренд в своїй галузі. У рейтинг були відібрані компанії, які мають присутність в США. Більше 50% рейтингу зайняли американські компанії, потім йдуть німецькі, французькі і японські бренди.
За матеріалами: Forbes
Поділитися новиною
Також за темою
США тимчасово зупинили санкції проти деяких російських банків
В Україні з’являться особові інвестиційні рахунки: НКЦПФР презентував законопроєкт
«Ощадбанк» заявив про рейдерське захоплення паркінгу ТОК Gulliver
Wizz Air запускає 5 нових маршрутів з Польщі
Вартість акцій Tesla досягла нового максимуму
Fitch знизило рейтинг Euroclear через плани ЄС щодо заморожених активів рф
