431
Утилізаційний податок істотно не вплине на ринки прокату і лізингу авто - експерт
— Технології&Авто
Прийняття законів про утилізацію знятих з експлуатації автомобілів і екологічний податок істотно не вплине на ринок лізингу та прокату авто, вважають у компанії “Avis Україна”, що працює на цьому ринку.
“Дані заходи позначаться на вартості послуг, але ми постараємося максимально згладити цей ефект для клієнтів. Незважаючи на законопроекти, бізнес має потребу в автомобілях як робочому інструменті. Не позначаться ці нововведення і на поповненні нашого прокатного парку”, – сказав директор компанії з продажу та маркетингу Жан Тільман.
За його оцінкою, введення екологічного податку не стане і стимулом для купівлі авто вітчизняного виробництва.
“Такого податку немає в жодній країні світу, крім сусідньої Росії. Людям скрізь платять за те, що вони здають свій автомобіль, а в Україні навпаки”, – додав Ж.Тільман.
Раніше в компанії зазначали, що “Avis Україна” сподівається мінімізувати негативний вплив додаткових мит на легкові автомобілі на її лізинговий бізнес. Зокрема, в компанії зауважували, що дилери збільшують поставки автомобілів, що не підпадають під дію спецмита, і скорочують маржу.
Avis – міжнародна компанія з прокату автомобілів, що входить до складу корпорації Avis Budget Group. Працює понад 60 років на міжнародному ринку автопрокату і понад 15 років – українському.
Парк компанії “Avis Україна” в даний час налічує 2,57 тис. автомобілів різних моделей (Ford, VW, Toyota, Audi), у тому числі понад 2,18 тис. – лізингових, 320 – прокатних. У поточному році компанія запланувала збільшити парк на 10-12%.
Як повідомлялося, Верховна Рада України від 4 липня прийняла в цілому два законопроекти про утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та внесення відповідних змін про сплату екологічного податку за їх утилізацію до Податкового кодексу.
Від сплати податку звільняються вітчизняні автовиробники, які повинні взяти на себе зобов’язання з утилізації автомобілів і інвестувати кошти у створення утилізаційних центрів.
Величина податку для конкретного ТЗ розраховується з урахуванням базових ставок та коректуючих коефіцієнтів, прив’язаних до об’єму двигуна і залежно від того, новий ТЗ чи старий.
Українські автоімпортери прогнозують, що президент України скористається правом “вето” щодо прийнятих законів з урахуванням низки недоробок і відсутності чітких критеріїв визнання транспортних засобів такими, що підлягають зняттю з експлуатації та передачі на утилізацію.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Honda пришвидшує розробку нових авто, використовуючи передові симулятори
Kia завершує виробництво Soul після 16 років на ринку
YouTube Music тестує функцію перекладу текстів пісень
Samsung і OpenAI планують спільно побудувати плавучі датацентри та електростанції для їх енергоживлення
Dacia презентувала нові Logan, Sandero та Jogger (фото)
Центри обробки даних за 20 років можуть з’явитися в космосі: заява засновника Amazon