V.I.P.-сервіс від Банку "ГЛОБУС"


V.I.P.-сервіс від Банку "ГЛОБУС"

Відчуйте новий рівень обслуговування.

З початку вересня Банк “ГЛОБУС” пропонує своїм привілейованим Клієнтам новий рівень V.I.P. консьєрж*. Нова послуга доступна цілодобово 365 днів на рік. У кожного такого Клієнта є віддалений помічник, який завжди на зв’язку, готовий допомогти і легко вирішує будь-які питання.

Клієнт “ГЛОБУСА” може звернутися по допомогу будь-яким зручним йому способом – телефоном, через e-mail, Telegram-чат або мобільний додаток UAHelper. Ми надаємо Клієнту можливість підключити до послуги консьєрж-сервісу його персонального асистента, члена сім’ї або персонального менеджера банку для вирішення поточних завдань. Це гарантує максимальні швидкість і якість надання послуг і не відволікає Клієнта від його повсякденних справ.

“Для Банку “ГЛОБУС” це можливість підвищити активацію послуги, прищепити культуру користування консьєрж-сервісом і, як наслідок, збільшити рівень лояльності Клієнтів. Оскільки Банк оплачує тільки виконані звернення Клієнтів, у компанії, що надає послугу консьєрж-сервісу, є мотивація максимально залучати Клієнтів в процес замовлення послуг,” – зазначила Іванна Погуляйко, начальник управління платіжних систем і карткових продуктів Банку “ГЛОБУС”.

*При партнерстві з консьєрж-компанією ТОВ “Всеукраїнська сервісна компанія “УКРАССІСТ

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Особисті фінанси
Дивись також
Весь ринок:Особисті фінанси
Все, що ми знаємо про:ГЛОБУС
Рейтинг популярності матеріалу «V.I.P.-сервіс від Банку "ГЛОБУС"» на Finance.UA - 2.0
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.UA