ДФC обіцяє бізнесу податкові перевірки онлайн вже з 2018
Державна фіскальна служба України розробляє регламент невиїзних електронних перевірок для бізнесу.
Про це порталу Finance.UA повідомила Лариса Бондар, перший заступник начальника Офісу великих платників податків ДФС України на зустрічі з представниками компаній-членів Європейської Бізнес Асоціації, які впровадили у себе на підприємствах електронний документообіг.
Очікується, що регламент запрацює протягом 2017-2018 рр.
Бондар наголосила, що електронна податкова перевірка передбачена 75-ю статтею Податкового Кодексу України, залишилося тільки розробити процедуру.
“Це дозволить скоротити час для обробки податкової інформації. Ну і природно, скажімо, мінімізувати вплив людського фактора на взаємини з платником. Ми бачимо в цьому позитив дуже великий”, – зазначила Лариса Бондар.
Зазначимо, що новий сплеск інтересу до цифрових бізнес-процесів викликав Закон України №1982-VIII, згідно з яким документ не може бути визнаний недійсним тільки на підставі відсутності мокрої печатки.
Також із Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність” прибрано формулювання про необхідність підписувати документи безпосередньо в момент або відразу після здійснення господарської операції. Тепер відповідно до статті 9 підставою для бухгалтерського обліку є первинні документи.
Ці нововведення в комплекті з чинними Законами України “Про електронні документи та електронний документообіг” і “Про електронний цифровий підпис” необоротно наближають перехід з аналогового (паперового) документообігу на цифровий.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною