Чому в Україні важливо повернути обов'язкове ТО - думка експерта — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Чому в Україні важливо повернути обов'язкове ТО - думка експерта

Технології&Авто
2615
В Україні настав час вводити плановий технічний огляд всіх без винятку транспортних засобів.
Про це написав Гендиректор ВААІД Олег Назаренко на своїй сторінці в ФБ.
«5-6 лютого 2009 року десятки тисяч автомобілістів заблокували Верховну Раду на знак протесту проти підняття транспортного збору. Організаторами акції були мої друзі Воїн, Підводник, Алексіс Ліперіді, Серьога, Штюрман і інші (при моїй скромній участі). В результаті була створена Рада автомобілістів при Кабміні (я став першим заступником ЮВТ) і з її ініціативи був скасований не тільки транспортний збір, але і довіреності на управління авто, тимчасові реєстраційні талони, меддовідки тощо. Потім вже в 2010-му ми з друзями ходили до екс- Президента Януковича і вмовляли його скасувати корупційний техогляд (продаж талончиків ТО). І вмовили, незважаючи на жорстку протидію тодішнього Міністра МВС Могильова», – пише експерт.
“Зараз я все більше замислююся про необхідність повернення техогляду в Україні… Причому, не корупційного, як коли то у нас, а РЕАЛЬНОГО. І не такого продажного, як в постсовковій Литві з корупцією, що залишилася від СРСР (60 євро платиш в касу і 100 євро залишаєш в авто в попільничці і ТО пройде навіть убита колимага перед тимчасовим ввезенням в Україну), а такого як на ТЮВ в Німеччині! І на всі авто, в тому числі, “тимчасово ввезені” на литовській/російській реєстрації”, – пише він.
“Я розумію, що чесний техогляд не сподобається фірмочкам, які займаються «бізнесом» з тимчасового ввезення на литовських номерах. Розумію, що такий ТО не пройдуть 70-80% іномарок з вирізаними каталізаторами… Розумію, що ТО не сподобається власникам авто, які своїм виїздом на дороги вже несуть небезпеку для оточуючих. Треба сідати і обговорювати умови. Може і не сподобається комусь…, – зазначає експерт. – Але ж Угоду з ЄС підтримала більшість українців, тобто вони читали Угоду і зобов’язання України приєднатися до Директиви ЄС/40/20 09 (існувала на той момент) і ввести ОБОВЯЗКОВИЙ ТЕХОГЛЯД за стандартами ЄС? Особисто я вважаю, що стежити за технічним станом свого авто – також нормально, як стежити за станом свого здоров’я і чистити зуби”.
За матеріалами:
autonews.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас