Стало відомо, скільки вдалося заробити на продажу квитків на Євробачення


Стало відомо, скільки вдалося заробити на продажу квитків на Євробачення

На проведенні Євробачення вдалося зекономити 135 млн грн, повідомив заступник гендиректора Національного суспільного телебачення України” (НОТУ) Павло Грицак, який займався організацію конкурсу від українського мовника-організатора.

У свою чергу, доходи від продажу квитків на Євробачення-2017 склали 72,506 млн грн, повідомив український куратор Євробачення від НОТУ. Це на 28 млн грн більше, ніж було заплановано виручити.

Всього продали 64 тис. квитків. 37,4% з них купили іноземці.

“603 млн. грн. коштувало Україні проведення пісенного конкурсу при закладених у бюджет 738,9 млн. грн, 455,7 млн. були виділені з держбюджету, 200 млн грн — з бюджету Києва і 83,2 млн. грн. — гроші спонсорів та продаж квитків”, — уточнив Грицак.

За його словами, на рахунках оргкомітету конкурсу знаходиться 277 млн грн, але ще не всі розрахунки з фінансових зобов’язань фіналізовано.

Якщо загальні витрати на конкурс, озвучені українськими організаторами, відповідають дійсності і на конкурс витратили близько 20,4 млн євро, то це один з найменших бюджетів за останні десять років.

Так, Євробачення-2016 у Швеції обійшлося в 23 млн євро, Євробачення-2015 в Австрії — у 38,2 млн євро, а Євробачення-2014 Данії — у 49 млн євро.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Казна та Політика
Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Стало відомо, скільки вдалося заробити на продажу квитків на Євробачення» на Finance.UA - 3.4
В Контексті Finance.UA