У ProZorro пояснили, чим була викликана відсутність доступу до сайту держзакупівлі
Відсутність доступу днем раніше до веб-сайту системи електронних держзакупівель ProZorro була викликана плановими роботами IT-служби з відновлення ліцензій, повідомив представник ДП “Прозорро”.
“Наші IT-фахівці проводили планові роботи відновлення ліцензій, під час яких стався збій мережевого обладнання. 23 травня на 11.00 кч робота сайту була повністю відновлена”, – пояснила керівник відділу маркетингу ProZorro Дар’я Черкашина.
Вона також підкреслила, що неполадки з боку хостинг-провайдера, передбачувані в якості однієї з причин збою, були відсутні.
Крім того, Черкашина додала, що збій мережевого обладнання стосувався виключно офіційного інформаційного ресурсу системи prozorro.gov.ua.
“Центральна база даних і кабінети клієнтів працювали в штатному режимі, всі тендери й аукціони проходили за планом”, – сказала вона.
Довідка Finance.UA:
- Система держзакупівель ProZorro була запущена в квітні 2016 року. З 1 серпня використання електронної системи стало обов’язковим для всіх державних замовників.
- 23 травня в ЗМІ з’явилася інформація про виникнення помилки при завантаженні сайту системи електронних держзакупівель ProZorro.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною