"Відв'язати" клієнта: Ощадбанк скасує прив'язку карток і рахунків до відділень


"Відв'язати" клієнта: Ощадбанк скасує прив'язку карток і рахунків до відділень

Ощадбанк розпочав впровадження IT-проекту “Об’єднані дані”, що дозволить “відв’язати” клієнта від конкретного відділення.

Про це повідомляє прес-служба банку.

Проект забезпечить консолідацію інформації по 24-х регіональних управліннях банку в єдину централізовану систему. Повідомляється, що він передбачає кардинальне оновлення ключового програмного забезпечення і створює передумови для якісного і швидкого обслуговування клієнтів в будь-якому відділенні Ощадбанку по всій країні.

За словами голови правління Андрія Пишного, створення єдиної ІТ-інфраструктури Ощадбанку дозволить звести всю клієнтську інформацію в єдиному інформаційному просторі. Кожне з регіональних управлінь буде послідовно переведено на нову систему.

Робота над проектом почалася в середині 2015 року. Зараз проведено функціональне тестування всіх модулів системи і пройдені перші етапи міграції даних клієнтів центрального офісу і одного з регіонів.

Про всі роботи банк заздалегідь попереджатиме клієнтів на офіційному сайті і ФБ-сторінці, в оголошеннях у відділеннях, в SMS-повідомленнях.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
Весь ринок:Фінтех і Картки
Все, що ми знаємо про:Ощадбанк
Рейтинг популярності матеріалу «"Відв'язати" клієнта: Ощадбанк скасує прив'язку карток і рахунків до відділень» на Finance.UA - 3.3
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.UA