Старі автомобілі, на яких можна добре заробити (фото)
Автомобілі стали частіше використовувати як інвестиційний об’єкт. А чому б і ні? Є цілий ряд цілком доступних на сьогодні моделей, які через кілька років стануть «класичними», а ціна на них зросте. Експерти eBay Motors склали список кращих автомобілів останніх десятиліть, які залишили помітний слід в історії, і в перспективі можуть принести своїм власникам хороші гроші при перепродажу.
Mercedes-Benz 190E (1985-1993)
У компанії Daimler-Benz витратили мільярди на проектування автомобіля, який став би кращим у своєму класі. І німцям це вдалося. Mercedes-Benz 190E завоював симпатії водіїв простою, але привабливою зовнішністю і технічно передовою конструкцією. Також машина отримала багато від розкішних седанів S-Class. В наші дні на дорогах ще можна зустріти чимало 190E. Це недооцінений автомобіль, який стане відмінною німецькою «класикою».
Mazda MX-5 Miata (1989-1997)
Mazda MX-5 Miata 1989 року була розроблена як сучасна інтерпретація класичного британського родстера. За 25 років було продано 900 000 Miata, і модель стала одним із найвідоміших японських спортивних автомобілів. Надійність, доступність і відносна поширеність роблять його відмінним спорткаром. Через чверть століття машини першого покоління вже можна впевнено вважати класичними.
Subaru SVX (1991-1997)
Один з найцікавіших японських автомобілів 1990-х років Subaru SVX тепер практично забутий. У 1989 році знаменитий дизайнер Джорджетто Джуджаро спроектував концептуальний обтічний кузов без різких граней. Серійні автомобілі випускалися з мінімальними відмінностями від концепт-кара. А найголовніша «фішка» машини – вікно у вікні.
Як і всі Subaru, купе SVX отримало повний привід, а також 3,3-літровий шестициліндровий двигун потужністю 231 к. с. На жаль, велика вага і млява 4-швидкісна автоматична коробка передач вбивали всю динаміку. Та власники машини виявили у неї великий потенціал. Встановлення ручної КПП і модернізація гальм дозволяє цьому GT купе стати «класикою» вже найближчим часом.
Volkswagen Corrado VR6 (1992-1994)
Corrado VR6 був дуже хорошим автомобілем, який з’явився у невдалий для Volkswagen час. Це чудове передньопривідне купе 2+2, побудоване на платформі Volkswagen Golf.
У версії VR6 використовувався новий компактний 2,9-літровий двигун, який розвивав 190 кінських сил і розганяв автомобіль від нуля до 100 км/год за 6,7 секунди. Незважаючи на значні технічні характеристики, «народне» ім’я марки Volkswagen і висока ціна не залучили покупців. Дорога «форсована» версія VR6 була ще більш рідкісною. Сьогодні чисті лінії автомобіля, вражаюча продуктивність і обмежений випуск роблять Corrado VR6 претендентом на статус класичного автомобіля наступного покоління.
Porsche 944 (1982-1991)
Porsche 944 почали випускати в 1982 році, і він вважався одним з кращих спортивних автомобілів своєї епохи. Повнопривідна машина з рядним 4-циліндровим двигуном рідинного охолодження, розташованим спереду, вважалася дуже вдалою. Це підтверджують і величезні продажі моделі.
Варто зауважити, що «справжні» фанати Porsche не сприймають модель всерйоз через «некласичний двигун» і доступність. До того ж, 944-й був спільною розробкою Porsche, Volkswagen і Audi. Втім, багато хто з 164 тисяч проданих машин стали «першими Porsche» для водіїв по всьому світу.
Mazda RX-7 (1991-2002)
Третє покоління RX-7 від Mazda стало першим японським спортивним автомобілем з твін-турбо. Завдяки двигуну потужністю 252 к. с. забезпечується розгін від 0 до 100 км/год за 4,9 секунди. Mazda RX-7 і в наші дні виглядає досить привабливо, а популярність в співтоваристві вуличних гонщиків робить модель одним з найпопулярніших автомобілів 1990-х років.
BMW M3 Е30 (1986-1992)
Минуло вже 30 років, як з’явилося перше покоління BMW M3, що став культовим автомобілем баварської компанії. Багато хто його називає найкращою моделлю, коли-небудь створеною в M-Motorsport. Завдяки особливому підходу в проектуванні вийшло щось більше, ніж гоночний автомобіль, допущений до доріг загального користування.
Перше покоління M3 створено на базі BMW 3-Series E30. У M3 з’єднуються гоночні характеристики, чудова керованість, практичність німецького седана. Сьогодні BMW M3 Е30 в хорошому стані коштує як новий M3, залишаючись стандартом, з яким порівнюють кожну нову модель.
Honda NSX (1990-2005)
З’явилася в 1990 році Honda NSX підняла планку якості і надійності спортивних автомобілів на нову висоту. Машина вперше отримала суцільноалюмінієвий кузов і шасі, електронний підсилювач керма, електронну педаль газу. 3,0-літровий атмосферний двигун V6 також мав кілька нововведень, таких як титанові шатуни і платинові свічки запалювання. Завдяки цьому мотор видавав 270 к. с. Налаштовувати підвіску Honda NSX допомагав легендарний гонщик Формули-1 Айртон Сенна. Тепер же це один з найбажаніших автомобілів.
Ігор Григоров
За матеріалами: autonews.ua
Поділитися новиною