Toyota представила прототип водневої вантажівки (фото)
Фура під назвою Project Portal має потужність 670 к. с. і вантажопідйомність 36 тонн. У компанії заявили про початок проведення техніко-економічних розрахунків для вивчення потенціалу проекту масового виробництва водневих вантажівок.
Toyota відчуває труднощі з продажем водневого автомобіля Mirai в США. Незважаючи на зниження цін (оренда автомобіля в Каліфорнії коштує 350 доларів на місяць), японський автовиробник не може знайти свою нішу на американському ринку: за два роки компанія випустила всього 782 седана Mirai.
Можливо, саме з цієї причини компанія вирішила поекспериментувати і використовувати силову установку з водневим паливним елементом у вантажних автомобілях. У Лос-Анджелесі Toyota представила прототип водневої вантажівки Project Portal, в якому встановлено дві однакові паливні батареї на основі водню (як і в моделі Mirai), а також акумулятор на 12 кВт*год.
Виробник стверджує, що силова установка вантажівки може виробляти «понад 670 кінських сил і 1325 фунто-футів крутного моменту, завдяки чому має вантажопідйомність 80 000 фунтів (близько 36 тонн) і запас ходу в 320 кілометрів до чергової заправки.
Електродвигуни є більш ефективними, ніж водневі, пише Electrek. Тим не менш, Toyota і кілька інших автовиробників, які вкладають кошти в цю технологію, змогли зберегти використання водневого паливного елемента як потенційне рішення для транспорту з нульовим рівнем викидів.
Батьківщина компанії Toyota Японія планує до 2030 року збільшити кількість машин, що працюють на водні, до 800 тисяч. Для збільшення кількості водневого транспорту планується більш ніж втричі знизити ціни на такі автомобілі, довівши їх вартість приблизно до $18 тисяч за штуку.
За матеріалами: hightech.fm
Поділитися новиною