Вантажівки-безпілотники з'являться на дорогах у найближчі 10 років — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Вантажівки-безпілотники з'являться на дорогах у найближчі 10 років

Технології&Авто
240
Такої думки дотримується Ліор Рон, співзасновник компанії Otto, яка займається розробкою самокерованих вантажівок. Однак повністю автономними вантажні машини стануть не в «один день», прогрес у розробках, за словами Рона, просуватиметься «дитячими кроками».
Співзасновник і президент компанії Otto Ліор Рон відповів міністру фінансів США Стівену Мнучину, який заявив недавно, що штучний інтелект навряд чи вплине на американський ринок праці в найближчі 50-100 років. Це відбудеться набагато раніше — в найближчі десять років, заявив Рон, виступаючи на конференції EmTech Digital в Сан-Франциско. Але для того, щоб на дорогах з’явилися по-справжньому самокеровані машини, які будуть обходитися без всякого контролю з боку людини, потрібен «деякий час», пише Technology Review з посиланням на президента Otto. «Це не відбудеться в один день. Цей процес просуватиметься переривчастими дитячими кроками», — цитує видання Рона.
Рон вважає, що спочатку повністю автономні автомобілі будуть з’являтися на дорогах загального користування лише в нічні години. Потім, поступово, вони все частіше почнуть пересуватися в денний час при різних умовах дорожнього руху.
Хоча багато хто побоюється, що автоматика залишить водіїв фур без роботи, в найближчому майбутньому технології Otto будуть швидше виконувати функції другого пілота, ніж повністю замінять водія, каже Рон. Автопілот може працювати в умовах траси, але без допомоги людини він навряд чи впорається з переміщенням по міських вулицях.
Рон також зазначає, що водіння вантажівки — виснажлива робота, і водій повинен добре відпочити, перш ніж знову сяде за кермо. І якщо вантажівка зможе продовжувати рух самостійно, поки людина спить, далекі поїздки стануть більш безпечними і ефективними.
В даний час існує багато проблем, пов’язаних зі створенням повністю автономної вантажівки, які стоять перед виробниками легкових робомобілів. Вантажівки масивніші, вони повільніше реагують на зміни дорожньої ситуації, їм потрібно набагато більше простору для повної зупинки. Крім того, вага фури змінюється від поїздки до поїздки в залежності від вантажу, що перевозиться, і програмним забезпеченням це повинно враховуватися.
Розробник безпілотних вантажівок Otto, що належить Uber, відомий порушеннями закону. Стартап не зареєстрований у програмі тестування безпілотників штату Каліфорнія, але регулярно проводить випробування неподалік від Сан-Франциско. При цьому компанія не звітує про те, у скількох випадках водіям безпілотників доводилося хапатися за кермо. Між тим, такі дані дозволяють оцінити ефективність безпілотних технологій. Саме завдяки звітам стало відомо, що робомобілі Google довше від інших обходяться без водіїв.
За матеріалами:
hightech.fm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас