Ощадбанк надсилатиме клієнтам повідомлення у Viber — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ощадбанк надсилатиме клієнтам повідомлення у Viber

Особисті фінанси
4477
Ощадбанк розширює канали комунікації з клієнтами. 29 березня банк розпочне розсилку всіх типів повідомлень (інформаційних, сервісних, рекламних) у Viber. Якщо клієнт не встановив Viber або з різних причин не хоче отримувати інформацію від банку в такий спосіб, йому надсилатимуться традиційні SMS. Якщо на момент відправлення повідомлення у Viber клієнт знаходиться офлайн, йому також буде надіслано SMS.
Viber-повідомлення доступні для власників мобільних пристроїв на базі Android, IOS, Windows Phone.
Нагадуємо, всі повідомлення від Ощадбанку надходять за єдиним стандартом: відправник повідомлення – Oschadbank, а в тексті – номер Контакт-центру 0800210800.
«Клієнтам, які використовують Viber у повсякденному житті, буде зручніше отримувати повідомлення від банку саме в цьому мобільному додатку. Впевнений, що новим каналом інформування користуватиметься значна кількість клієнтів. Viber – найбільш популярний месенджер в Україні. Ним користуються понад 14,3 млн. людей», – зазначив директор департаменту електронної комерції і платіжних засобів Ощадбанку Володимир Москаленко.
Для безпечного користування і приймання повідомлень у Viber Ощадбанк рекомендує встановлювати додаток виключно з перевірених джерел, таких, як онлайн-маркети Google Play, Apple App Store, Microsoft Store (версія для мобільних пристроїв), а також періодично оновлювати його при появі нових версій. Усі посилання на маркети – на офіційному сайті www.viber.com.
Ще раз наголошуємо, співробітники Ощадбанку ніколи не надсилають SMS-повідомлення і не телефонують клієнту з невідомого номера з метою отримання конфіденційної інформації по платіжній картці та не просять назвати персональні дані по телефону. Користувачі карток мають пам’ятати, що не можна розголошувати конфіденційну інформацію – кодове слово, номер картки, термін її дії, PIN-код, CVC2 / CVV2-код (3 цифри на зворотному боці картки) – ні знайомим, ні стороннім, ні тим більше тим особам, які представляються співробітниками банку.
За матеріалами:
Ощадбанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас