Втрати понад $35 млрд: великі рекламодавці пішли з YouTube — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Втрати понад $35 млрд: великі рекламодавці пішли з YouTube

Фондовий ринок
2780
Корпорація Alphabet (вона ж Google) всього за кілька днів втратила в капіталізації понад $35 млрд через те, що кілька великих рекламодавців заявили, що тимчасово припиняють співпрацю з відеосервісом YouTube.
Причина такого рішення – розміщення реклами у відеороликах, які пропагують екстремізм. Представники Google вибачилися і пообіцяли виправити ситуацію, але інвесторам такої відповіді виявилося мало.
“Ми по’єднуємо контент і рекламу. Але оскільки ми беремо контент звідусіль, часом трапляється, що він не відповідає рекламі. Зараз ми активно працюємо над вирішенням цієї проблеми”, – заявив Ерік Шмідт.
Втім, слова Шмідта не надто додали впевненості інвесторам Alphabet. За кілька днів вартість акцій компанії просіла на 4%. Через це компанія втратила в капіталізації понад $35 млрд. При цьому акції продовжували показувати негативний тренд.
Тимчасово від співпраці з Youtube відмовилися великі британські бренди Marks&Spencer, уряд Британії, BBC, банки HSBC і Lloyds, а також американські AT&T, Verizon, Johnson&Johnson і інші.
Точної суми, якої не дорахується сервіс від втрати найбільших рекламодавців, не називається. Але як повідомили в Reuters, йдеться про сотні мільйонів доларів тільки від американських рекламодавців. Всього за останній рік виручка YouTube склала $14 млрд.
За матеріалами:
Обозреватель
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас