Кабмін має намір створити "гарячу" лінію для туристів
Планується створення “гарячої” телефонної лінії для прийому і ведення обліку звернень і скарг туристів, в тому числі іноземних, а також надання необхідної інформації з питань туризму, виклику допомоги.
Кабінет міністрів України має намір створити “гарячу” лінію для туристів.
Згідно з розпорядженням №168 від 16 березня, відповідний пункт внесений до стратегії розвитку туризму і курортів на період до 2026 року.
Стратегія передбачає необхідність забезпечення безпеки туристів і захист їхніх законних прав та інтересів, що сприятиме підвищенню якості послуг туристичних послуг.
Планується створення “гарячої” телефонної лінії для прийому і ведення обліку звернень і скарг туристів, в тому числі іноземних, а також надання необхідної інформації з питань туризму, виклику допомоги.
Планується також проводити моніторинг надзвичайних подій, що відбуваються з туристами в регіонах, і посилити відповідальність суб’єктів туристичної діяльності перед споживачами туристичних послуг.
Стратегія передбачає створення і ведення іноземними мовами туристичного інтернет-порталу “Відвідай Україну” (“Visit Ukraine”) з наданням в єдиному форматі достовірної та актуальної інформації про туристичні можливості регіонів і міст України.
За матеріалами: Діло
Поділитися новиною