Мобільні гаманці непопулярні серед європейців: у чому причина? — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Мобільні гаманці непопулярні серед європейців: у чому причина?

Фінтех і Картки
1273
Нещодавнє дослідження компанії Juniper виявило, що прогнозований обсяг транзакцій за участю мобільних гаманців в Європі нижчій, ніж в інших куточках планети, незважаючи на те, що більшість європейців мають смартфони і досить технічно підковані. Так чому ж мобільні гаманці не припали їм до душі?
За прогнозами, протягом наступних п’яти років обсяг транзакцій за участю мобільних гаманців в європейських країнах буде нижчім, ніж в Азії, Африці, Північній Америці, на Середньому Сході і на Індійському субконтиненті.
Мобільні гаманці були запущені ключовими брендами в більшості європейських країн, проте жоден з них не досяг того успіху, на який сподівалися розробники.
Частково проблема може полягати в нестачі диференціації. Справа в тому, що безконтактні платіжні карти вже користуються широкою популярністю в Європі, тому, щоб переключитися на інший метод платежів, споживачам необхідно бачити в ньому вагомі переваги – наприклад, інтеграція з картами лояльності або прямий доступ до інших сервісів, які надає той чи інший рітейлер.
Однак недавнє дослідження від Ovum показало, що поліпшити позиції мобільних гаманців в Європі зможуть програми лояльності. Так, 61% споживачів вважають «дуже важливою», а 34% – «важливою» можливість користуватися декількома картами лояльності в рамках одного мобільного гаманця. На даний момент таку функцію пропонують лише 33% провайдерів.
На думку Енріке Веласко-Кастільйо, старшого аналітика Analysys Mason, проблема викликана великою кількістю конкуруючих між собою провайдерів мобільних гаманців на європейському ринку, а також тим, що споживачі змінюють своє ставлення до сервісів на основі додатків, починаючи втомлюватися від їхнього надміру.
За матеріалами:
PaySpace Magazine
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас