665
Електронна комерція в Німеччині: підсумки і прогнози
— Фінтех і Картки
В 2016 німецькі онлайн-споживачі вперше витратили в мережі понад 100 млрд євро за весь рік, згідно з дослідженням консалтингової компанії Schickler. Також, дослідження виявило, що в минулому році обсяг онлайн-продажів фізичних продуктів досяг 52,5 млрд євро, що на 12% більше в порівнянні з попереднім роком. За прогнозами Gartner, в поточному році показник виросте ще на 10% і досягне 57,7 млрд євро.
Обсяг онлайн-продажів фізичних сервісів в категорії «подорожі» або «фотографія» досяг 44,9 млрд євро, а в цьому році виросте ще на 3,3 млрд євро.
Сегмент цифрових товарів і послуг набагато менше. Обсяг онлайн-продажів цифрової продукції, такої як програмне забезпечення, аудіо- та електронні книги, склав 6,1 млрд євро, а в поточному році виросте ще на 20%.
А ось сектор цифрових послуг в цьому році очікує невеликий застій. У 2016 році онлайн-продажу в цій сфері досягли 2,1 млрд євро, що на 5% більше, ніж в попередньому році.
В цілому, оборот в сфері електронної комерції в Німеччині, згідно Schickler, досяг 105,6 млрд євро, що на 10% більше в порівнянні з 2015 роком. За прогнозами компанії, в поточному році показник виросте ще на 9%.
Для порівняння, оборот у сфері роздрібної торгівлі в Німеччині склав 486 млрд євро.
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною
Також за темою
5 кг золота: який вигляд має найдорожча у світі відеокарта (фото)
Мобільні застосунки є головною перепоною для цифрової безбар’єрності банків
Із жовтня в країнах ЄС перевірятимуть усі банківські перекази в євро
Нові правила карткових переказів: що треба знати українцям
€50 млн на розвиток українських стартапів: Федоров розповів деталі
Rozetka запускає власну кредитну картку