Amazon Echo і Google Home зможуть здійснювати дзвінки
Така функція може з’явитися у розумних колонок вже цього року. Однак компаніям потрібно спершу розв’язати проблеми, що стосуються приватності, виклику екстрених служб та законодавчих обмежень.
Amazon і Google працюють над можливістю здійснення голосових дзвінків за допомогою розумних колонок, повідомляє The Wall Street Journal з посиланням на власні джерела. Технологія являє собою ще один привід для суперництва між двома найбільшими IT-компаніями.
Незважаючи на те, що Amazon почала розробку подібної функції ще в 2014 році — з моменту випуску розумної колонки Amazon Echo, у Google більший досвід роботи з телефонією. Компанія веде розробки в цій сфері вже не менше 10 років, а в 2010 році запустила сервіс онлайн-дзвінків Google Voice.
Втім, обом компаніям треба вирішити одні й ті ж питання — зокрема, як забезпечити приватність дзвінків. На даний момент як Amazon Echo, так і Google Home постійно перебувають у режимі запису аудіофайлів тривалістю в кілька секунд, які пристрої потім відправляють на сервери компаній.
Це потрібно для того, щоб користувач завжди міг активувати колонку за допомогою голосу, однак у випадку з телефонними дзвінками така функція може викликати занепокоєння. Правда, як Amazon, так і Google наполягають на тому, що вони будуть записувати тільки метадані — набрані номери і тривалість дзвінків.
Серед інших труднощів — синхронізація з вже існуючим номером телефону, взаємодія з телефонними операторами, завершення дзвінка (командне слово для цієї операції може прозвучати в розмові) та його перемикання з колонки на смартфон.
До цього часу Google офіційно анонсував тільки запуск нового сервісу телефонії Google Fiber, швидкість якого в 100 разів перевищує швидкість широкосмугового інтернету. За словами співробітників, якість зв’язку через Google Fiber буде набагато кращою, ніж будь-який сервіс інтернет-телефонії.
За матеріалами: The Wall Street Journal
Поділитися новиною