Євробачення в Києві: транспорт ходитиме до четвертої години ранку
У столиці активно готуються до проведення пісенного конкурсу Євробачення, який пройде в травні в Міжнародному виставковому центрі (МВЦ). В НТКУ (організатор конкурсу) деталі заходу поки тримають у секреті. А міськвлада запевняє, що підготовка йде за планом.
“Місто планомірно готується до Євробачення. Зараз в максимально короткі терміни в місті займаються підготовкою тих об’єктів, які були заплановані”, — пояснив радник мера Києва Дмитро Білоцерківець.
АНГЛІЙСЬКА ДЛЯ КОНДУКТОРІВ. Крім ремонту доріг, особливу увагу приділять транспорту: запустять додаткові автобуси та річковий трамвайчик. Зміни будуть і в графіку роботи міського транспорту — на два тижні його роботу подовжать до 4:00. А кондукторів та контролерів, які працюватимуть в центральній частині міста, обіцяють навчити англійської мови. Правда, грошей з бюджету ще не виділили.
“Ми отримали кошти на організацію роботи додаткових автобусів, брендування рухомого складу на маршрутах, які проходять поруч з місцем проведення Євробачення. Встановлення сучасних павільйонів очікування зі схемами маршрутів та доступом до інтернету, придбання і монтаж сенсорних інформцентрів. Плануємо розмістити схеми маршрутів українською та англійською мовами в салонах транспорту і створити англомовне озвучення зупинок”, — пояснив гендиректор КП “Київпастранс” Дмитро Левченко. А в березні в холі на двох станціях метро з’явиться незвичайна реклама Києва — в 3D-форматі.
ПІДСВІЧУВАННЯ І ФОРМА. Також влада обіцяє до травня прикрасити місто. Прикрасять прилеглу до МВЦ територію, а також біля аеропортів і кількох площ в різних частинах міста. Також прикрасять в’їзди до Києва — там встановлять 3D-конструкції з яскравим логотипом Києва. У квітні на клумбах біля Центрального залізничного вокзалу з’являться барвисті квіткові композиції в стилі Петриківського розпису. Обіцяють художню підсвітку мостів Патона і Метро. Підсвітять навіть крони дерев на Русанівській набережній та Броварському проспекті.
До початку конкурсу трохи привдягнуть і медпрацівників. Для медперсоналу та водіїв швидкої допомоги закуплять нову уніформу (4500 комплектів), а ще обіцяють оснастити 47 бригад швидкої допомоги GPS-навігацією.
ВРУЧАТЬ КЛЮЧІ. Який логотип і слоган отримає Євробачення в Києві, в НТКУ поки не говорять, але обіцяють у лютому розповісти всі деталі. Тим часом, в соцмережах вже з’явився ролик, в якому туристів запрошують відвідати Київ. Веселий інтурист запевняє, що за 200 євро в нашій столиці можна відмінно відпочити! В управлінні туризму обіцяють, що в центрі столиці будуть розміщені інформаційні стенди, а також запрацюють інформаційні центри. “Їх буде шість: два — в аеропортах “Бориспіль” і “Київ”, на авто- і залізничних вокзалах, на Подолі та Майдані”, — пояснили в КМДА.
СТВОРЯТЬ ФАН-ЗОНИ. Крім невеликих фан-зон, у столиці відкриють і великі — Eurovillage і EuroClub. “Перша — це велика фан-зона, доступна для всіх. Вона буде в центрі міста. Це місце для проведення дозвілля, там буде встановлено величезний екран, де можна буде подивитися конкурс. EuroClub — локація, де щовечора (протягом двох тижнів) будуть влаштовувати різні заходи, в тому числі вечірки для всіх учасників із 43 країн, журналістів, акредитованих фанів. Де саме їх облаштують, ще не визначено”, — пояснив начальник управління туризму КМДА Антон Тараненко.
За матеріалами: Сьогодні
Поділитися новиною