Як продавати китайцям "краще життя" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як продавати китайцям "краще життя"

Світ
1709
Напис на товарі Made in China вже не дивує і не лякає вітчизняних споживачів. Товари китайського виробництва стали для нас звичними на полицях вітчизняних магазинів.
В нашому побуті китайський одяг і взуття, меблі, посуд, іграшки, техніка, навіть китайські автомобілі давно не є екзотикою. Ми навчилися самостійно замовляти товари з Китаю на китайських інтернет-майданчиках.
Китай виробляє так багато, що з успіхом забезпечує не тільки себе, але і весь світ. Саме тому існує думка, що в Китаї вже є все і наші виробники не зможуть запропонувати споживачам в КНР нічого нового.
Проте є певна категорія українських товарів, що значно перевершує за якістю та асортиментом продукцію, вироблену в Китаї — це здорові і натуральні продукти харчування.
Інтерес до натуральних імпортних продуктів в Китаї з кожним роком збільшується, а причиною всьому — кількість населення. У великих містах з’являються супермаркети, у яких від 50% до 100% продуктів імпортні.
Попит на них продовжує зростати, хоч ціна в 3-4 рази перевищує вартість аналогічних продуктів китайського виробництва. Товари в таких магазинах переважно європейські. У лідерах також США, Австралія, Нова Зеландія, Південна Корея.
Ситуацію на споживчому ринку Китаю і зростаючий попит на імпортні товари визначає середній клас, який швидко розвивається. Живучи в країні, яка є визнаним постачальником багатьох товарів в масштабах всього світу, китайці з середнім і високим рівнем доходів воліють купувати вироби та продукти харчування закордонного виробництва.
Краще виглядати, краще харчуватися і мати гарне здоров’я — ключові споживчі бажання китайців. Одним словом, китайці прагнуть до високої якості життя, яке було недоступне їм ще кілька років тому. У такому житті з’являються не тільки нові продукти, але і цілі продуктові категорії.
З розвитком соціального та економічного статусу жінок в країні, індустрія краси переживає бум: китайські дівчата відкривають для себе нові продукти, такі як засоби захисту від сонця, сироватки, а також переключаються на преміальні бренди, які пропонують продукти вищої якості, ніж місцеві.
Стрімко розвивається сегмент преміального морозива, яке асоціюється у китайських споживачів з вишуканістю і західним способом життя.
Приміром, Häagen-Dazs — бренд морозива, який в США можна купити в будь-якому супермаркеті, але для китайців він став символом шикарного життя. При виході на цей ринок Häagen-Dazs відкрив сотні власних бутиків по всій країні і підвищив вартість вдвічі порівняно з США.
Пивна марка Miller теж взяла курс на преміалізацію зі своїми брендами Snow і Crystal. Цікаво, що комунікації Snow Brave будуються навколо ідеї успіху в кар’єрі, що має величезну важливість у сучасному Китаї.
Китай стрімко змінюється і амбіційно. У веденні бізнесу в Китаї більше винятків, ніж правил, але ця країна відкриває найширші можливості.
Встигніть зловити китайську хвилю і пам’ятайте, що головне — це діяти.
Українському бізнесу в цьому океані споживачів теж може і повинно знайтися місце, якщо наші виробники будуть активними, а не стануть чекати і спостерігати, як інші країни і виробники завойовують ринок КНР.
В’ячеслав Лисенко
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас