Як продавати китайцям "краще життя"


Як продавати китайцям "краще життя"

Напис на товарі Made in China вже не дивує і не лякає вітчизняних споживачів. Товари китайського виробництва стали для нас звичними на полицях вітчизняних магазинів.

В нашому побуті китайський одяг і взуття, меблі, посуд, іграшки, техніка, навіть китайські автомобілі давно не є екзотикою. Ми навчилися самостійно замовляти товари з Китаю на китайських інтернет-майданчиках.

Китай виробляє так багато, що з успіхом забезпечує не тільки себе, але і весь світ. Саме тому існує думка, що в Китаї вже є все і наші виробники не зможуть запропонувати споживачам в КНР нічого нового.

Проте є певна категорія українських товарів, що значно перевершує за якістю та асортиментом продукцію, вироблену в Китаї — це здорові і натуральні продукти харчування.

Інтерес до натуральних імпортних продуктів в Китаї з кожним роком збільшується, а причиною всьому — кількість населення. У великих містах з’являються супермаркети, у яких від 50% до 100% продуктів імпортні.

Попит на них продовжує зростати, хоч ціна в 3-4 рази перевищує вартість аналогічних продуктів китайського виробництва. Товари в таких магазинах переважно європейські. У лідерах також США, Австралія, Нова Зеландія, Південна Корея.

Ситуацію на споживчому ринку Китаю і зростаючий попит на імпортні товари визначає середній клас, який швидко розвивається. Живучи в країні, яка є визнаним постачальником багатьох товарів в масштабах всього світу, китайці з середнім і високим рівнем доходів воліють купувати вироби та продукти харчування закордонного виробництва.

Краще виглядати, краще харчуватися і мати гарне здоров’я — ключові споживчі бажання китайців. Одним словом, китайці прагнуть до високої якості життя, яке було недоступне їм ще кілька років тому. У такому житті з’являються не тільки нові продукти, але і цілі продуктові категорії.

З розвитком соціального та економічного статусу жінок в країні, індустрія краси переживає бум: китайські дівчата відкривають для себе нові продукти, такі як засоби захисту від сонця, сироватки, а також переключаються на преміальні бренди, які пропонують продукти вищої якості, ніж місцеві.

Стрімко розвивається сегмент преміального морозива, яке асоціюється у китайських споживачів з вишуканістю і західним способом життя.

Приміром, Häagen-Dazs — бренд морозива, який в США можна купити в будь-якому супермаркеті, але для китайців він став символом шикарного життя. При виході на цей ринок Häagen-Dazs відкрив сотні власних бутиків по всій країні і підвищив вартість вдвічі порівняно з США.

Пивна марка Miller теж взяла курс на преміалізацію зі своїми брендами Snow і Crystal. Цікаво, що комунікації Snow Brave будуються навколо ідеї успіху в кар’єрі, що має величезну важливість у сучасному Китаї.

Китай стрімко змінюється і амбіційно. У веденні бізнесу в Китаї більше винятків, ніж правил, але ця країна відкриває найширші можливості.

Встигніть зловити китайську хвилю і пам’ятайте, що головне — це діяти.

Українському бізнесу в цьому океані споживачів теж може і повинно знайтися місце, якщо наші виробники будуть активними, а не стануть чекати і спостерігати, як інші країни і виробники завойовують ринок КНР.

В’ячеслав Лисенко

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Як продавати китайцям "краще життя"» на Finance.UA - 2.9
В Контексті Finance.UA