Ford і Toyota утворили консорціум для допомоги розробникам у створенні автомобільних додатків — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ford і Toyota утворили консорціум для допомоги розробникам у створенні автомобільних додатків

Технології&Авто
145
Сучасний водій при покупці автомобіля найчастіше сподівається, що його транспортний засіб буде повністю сумісний зі смартфоном. Як Apple, так і Google пропонують сервіси для з’єднання телефонів з інформаційно-розважальними системами автомобілів. Однак поступово на ринок таких сервісів виходять і інші компанії – зокрема, Ford і Toyota. Кілька років тому Ford через систему AppLink почала надавати обмеженому числу мобільних розробників можливість інтегрувати свої додатки в автомобільну систему Sync. У 2013 році вона перезапустила продукт, відкривши його вихідний код і назвавши SmartDeviceLink, і Toyota стала одним з перших сторонніх автовиробників, які взяли систему Ford на озброєння.
Тепер Ford і Toyota оголосили про утворення консорціуму SmartDeviceLink (SDL Consortium) для подальшої розробки технології. Також до групи приєдналися такі автовиробники, як Mazda, PSA Group, Fuji Heavy Industries і Suzuki. Серед інших компаній, що вступили в консорціум – Elektrobit, Luxoft і Xevo. Нарешті, про намір вступити в об’єднання заявили Harman і QNX.
Коли Ford відкрила вихідний код SmartDeviceLink, вона пожертвувала технологію альянсу GENIVI, однак якщо зайти на сторінку альянсу сьогодні, то в списку його членів Ford і Toyota виявити не вдасться. За словами глобального менеджера по мобільних додатків Ford Девіда Хеттон (David Hatton), компанії покинули альянс через те, що «GENIVI, можливо, був не нейтральним органом в світі». Консорціум SmartDeviceLink, в свою чергу, збирається давати своїм членам право голосу і при цьому зберігати нейтралітет.
SDL Consortium буде зберігати свій вихідний код на GitHub і приймати програмний внесок від усіх бажаючих. Проте, технічний комітет спочатку буде оцінювати запропоновані зміни, а потім вже приймати новий код. В кінцевому підсумку, правда, все одно саме автовиробники будуть проводити свої фінальні тести і контролювати запуск програм. Простіше кажучи, розробник зможе створити додаток, яке буде працювати у всіх сумісних автомобілях, але саме виробник буде вирішувати, як саме це додаток буде виглядати і використовуватися в транспортному засобі.
За матеріалами:
3dnews.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас