У ресторані KFC використовують технологію розпізнавання облич для пропозиції страви


У ресторані KFC використовують технологію розпізнавання облич для пропозиції страви

Пошуковик Baidu, який нерідко називають китайським Google, запустив з KFC China (китайська філія міжнародної мережі ресторанів громадського харчування, що спеціалізується на стравах з курки) новий проект — «розумний» ресторан в Пекіні, де для рекомендації страв використовується технологія розпізнавання облич виходячи з таких факторів, як стать, вік і вираз обличчя клієнта, що дозволяє судити про його настрій.

У Baidu і KFC є досвід співпраці в іншому пілотному проекті — «розумному» ресторані «Original+» в Шанхаї, де для прийому замовлень використовується робот Dumi, що сприймає голосові команди. Клієнту достатньо вголос перерахувати найменування страв для того, щоб робот оформив замовлення.

У новому ресторані KFC використовувана технологія Baidu після сканування обличчя клієнта дозволяє передбачити його можливі вподобання. У прес-релізі компанії зазначено, що чоловіку років двадцяти буде запропоновано комплексний обід, що включає гамбургер з хрусткого курчати, смажені курячі крильця і кока-колу. А жінці у віці близько 50 років система порекомендує вівсяну кашу і соєве молоко на сніданок.

Крім того, система «запам’ятовує» відвідувачів ресторану і наступного разу буде рекомендувати страви виходячи з їхніх вподобань.

Також у новому ресторані KFC клієнтам пропонується зіграти в ігри доповненої реальності. Ця можливість є у всіх 300 пунктах харчування мережі KFC у Пекіні.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «У ресторані KFC використовують технологію розпізнавання облич для пропозиції страви» на Finance.UA - 3.2
В Контексті Finance.UA