У ресторані KFC використовують технологію розпізнавання облич для пропозиції страви — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У ресторані KFC використовують технологію розпізнавання облич для пропозиції страви

Технології&Авто
1378
Пошуковик Baidu, який нерідко називають китайським Google, запустив з KFC China (китайська філія міжнародної мережі ресторанів громадського харчування, що спеціалізується на стравах з курки) новий проект — «розумний» ресторан в Пекіні, де для рекомендації страв використовується технологія розпізнавання облич виходячи з таких факторів, як стать, вік і вираз обличчя клієнта, що дозволяє судити про його настрій.
У Baidu і KFC є досвід співпраці в іншому пілотному проекті — «розумному» ресторані «Original+» в Шанхаї, де для прийому замовлень використовується робот Dumi, що сприймає голосові команди. Клієнту достатньо вголос перерахувати найменування страв для того, щоб робот оформив замовлення.
У новому ресторані KFC використовувана технологія Baidu після сканування обличчя клієнта дозволяє передбачити його можливі вподобання. У прес-релізі компанії зазначено, що чоловіку років двадцяти буде запропоновано комплексний обід, що включає гамбургер з хрусткого курчати, смажені курячі крильця і кока-колу. А жінці у віці близько 50 років система порекомендує вівсяну кашу і соєве молоко на сніданок.
Крім того, система «запам’ятовує» відвідувачів ресторану і наступного разу буде рекомендувати страви виходячи з їхніх вподобань.
Також у новому ресторані KFC клієнтам пропонується зіграти в ігри доповненої реальності. Ця можливість є у всіх 300 пунктах харчування мережі KFC у Пекіні.
За матеріалами:
3dnews.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас