Чат-боти для бізнесу: можливості й перспективи — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Чат-боти для бізнесу: можливості й перспективи

Фінтех і Картки
1353
Ера чат-ботів вже почалася. Удосконалення технології штучного інтелекту і популярність месенджерів безпосередньо впливають на цей зростаючий тренд. Всього за кілька останніх місяців власні чат-боти запустили деякі банки, платіжні системи American Express і Mastercard.
Ці програми використовують месенджери як інтерфейс для виконання різних завдань, як планування зустрічей, надання відомостей про погоду, управління рахунком або здійснення покупки. Світовий ринок чат-ботів все ще перебуває в стадії зародження, і моделі монетизації цієї технології до кінця не опрацьовані. Втім, на сьогоднішній день існує ряд стратегій (наприклад, чат-бот як додаткова послуга або елемент партнерського маркетингу), що доводять ефективність ботів для бізнесу.
Чат-боти можуть стати для брендів сервісами доданої вартості, які безпосередньо не генерують прибуток, але допомагають компаніям краще обслуговувати клієнтів і досягати своїх цілей, а також підвищують продуктивність. До таких, у першу чергу, належать боти, які використовуються для дослідження, пошуку клієнтів та їх обслуговування.
У новому звіті BI Intelligence досліджується питання, як компанії можуть монетизувати свої чат-боти шляхом адаптації існуючих моделей. Крім того, вивчаються різні способи використання чат-ботів з метою скорочення операційних витрат бізнесу.
Основні висновки дослідження:
  • Популярність чат-ботів стрімко росте в США, де більше половини користувачів месенджерів у віці від 18 до 55 років вже скористалися цією опцією.
  • Чат-боти володіють низкою функцій, які роблять їх ідеальним інструментом взаємодії брендів з користувачами. До них відносяться глобальне охоплення, високий показник утримання аудиторії і спроможність зацікавити молодь.
  • Компанії і бренди прагнуть використовувати потенціал монетизації чат-ботів. BI Intelligence визначає чотири існуючі моделі, які можуть успішно застосовуватися для чат-ботів: боти як послуга, нативний (корисний контент, партнерський (афілійований) маркетинг і роздрібні продажі.
  • Чат-боти можуть забезпечити бренди сервісами доданої вартості. Боти, які використовуються для дослідження, пошуку клієнтів та їх обслуговування можуть скоротити операційні витрати компаній.
  • Існує кілька бар’єрів, які чат-ботам необхідно подолати, щоб стати успішними генераторами доходу.
За матеріалами:
PaySpace Magazine
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас